-
INVALIDCZYSTY TEKST
INVALID, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Bryła", title = "Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "11 - 20" }
-
Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnychs. 21 - 30CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 21 - 30
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Czyżycki", title = "Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "21 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska, Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska", title = "Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "31 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Młodzież wobec wyzwań współczesności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = "Alina Oczachowska", title = "Młodzież wobec wyzwań współczesności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "43 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Palka, Making purchase decisions on ice cream market, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Palka", title = "Making purchase decisions on ice cream market", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "53 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Determinanty stylu życia młodych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Wanda Patrzałek", title = "Determinanty stylu życia młodych konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "63 - 71" }
-
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyces. 73 - 83CZYSTY TEKST
Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska, Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska", title = "Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "73 - 83" }
-
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiejs. 85 - 94CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "85 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów na rynku second hand, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku second hand", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "95 - 104" }
-
Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Krakóws. 105 - 116CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Seweryn", title = "Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "105 - 116" }
-
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelichs. 117 - 130CZYSTY TEKST
Natalia Żak, Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "Natalia Żak", title = "Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "117 - 130" }
-
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentóws. 133 - 140CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Jerzyk", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "133 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "141 - 153" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwester Białowąs, Renata Nestorowicz, Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Białowąs, Renata Nestorowicz", title = "Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "155 - 166" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Analiza rynku przypraw w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Newerli-Guz", title = "Analiza rynku przypraw w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "167 - 175" }
-
Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznychs. 177 - 188CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = "Józef Perenc", title = "Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "177 - 188" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Food dangerous for the consumer in INFOSAN events, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 189 - 196
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Pigłowski", title = "Food dangerous for the consumer in INFOSAN events", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "189 - 196" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 197 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "Adam Sagan", title = "Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "197 - 204" }
-
Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnegos. 207 - 214CZYSTY TEKST
Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 207 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka", title = "Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "207 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol-Barczyk, Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "215 - 223" }
-
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyces. 225 - 232CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Oczachowski", title = "Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "225 - 232" }
-
Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?s. 233 - 242CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 233 - 242
BIBTEX@Article{ authors = "Anetta Pukas", title = "Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "233 - 242" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron, Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 243 - 253
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron", title = "Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "243 - 253" }
-
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskies. 255 - 264CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Waniowski", title = "Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "255 - 264" }
-
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activitys. 265 - 274CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 265 - 274
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Zajkowska", title = "How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "265 - 274" }
-
Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnościąs. 277 - 287CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 277 - 287
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "277 - 287" }
-
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klientas. 289 - 300CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Gąsior", title = "Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "289 - 300" }
-
Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowychs. 301 - 310CZYSTY TEKST
Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek", title = "Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "301 - 310" }
-
Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywnościs. 311 - 321CZYSTY TEKST
Agata Szkiel, Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 311 - 321
BIBTEX@Article{ authors = "Agata Szkiel", title = "Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "311 - 321" }
-
Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczyms. 323 - 332CZYSTY TEKST
Joanna Wierzowiecka, Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 323 - 332
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wierzowiecka", title = "Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "323 - 332" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 335 - 345
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Dyczkowska", title = "Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "335 - 345" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 347 - 355
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "347 - 355" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Strategie marek na rynku napojów energetycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 357 - 371
BIBTEX@Article{ authors = "Jarosław A. Kowalski", title = "Strategie marek na rynku napojów energetycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "357 - 371" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Maik, Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 373 - 385
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Maik", title = "Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "373 - 385" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 387 - 395
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "387 - 395" }
-
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrzs. 397 - 405CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 397 - 405
BIBTEX@Article{ authors = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "397 - 405" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix, Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 407 - 425
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix", title = "Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "407 - 425" }