- 
        INVALIDCZYSTY TEKSTINVALID, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48) BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 7 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "7" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTPaweł Bryła, Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 11 - 20 BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Bryła", title = "Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "11 - 20" } 
- 
        Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnychs. 21 - 30CZYSTY TEKSTRafał Czyżycki, Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 21 - 30 BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Czyżycki", title = "Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "21 - 30" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska, Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 31 - 41 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Kinga Ossowska, Maria Śmiechowska", title = "Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "31 - 41" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAlina Oczachowska, Młodzież wobec wyzwań współczesności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 43 - 51 BIBTEX@Article{ authors = "Alina Oczachowska", title = "Młodzież wobec wyzwań współczesności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "43 - 51" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Palka, Making purchase decisions on ice cream market, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 53 - 62 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Palka", title = "Making purchase decisions on ice cream market", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "53 - 62" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTWanda Patrzałek, Determinanty stylu życia młodych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 63 - 71 BIBTEX@Article{ authors = "Wanda Patrzałek", title = "Determinanty stylu życia młodych konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "63 - 71" } 
- 
        Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyces. 73 - 83CZYSTY TEKSTPiotr Przybyłowski, Anita Wilczewska, Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 73 - 83 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska", title = "Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "73 - 83" } 
- 
        Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiejs. 85 - 94CZYSTY TEKSTJoanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 85 - 94 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Bartkowicz, Millena Ruszkowska", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "85 - 94" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAgnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów na rynku second hand, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 95 - 104 BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku second hand", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "95 - 104" } 
- 
        Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Krakóws. 105 - 116CZYSTY TEKSTRenata Seweryn, Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 105 - 116 BIBTEX@Article{ authors = "Renata Seweryn", title = "Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "105 - 116" } 
- 
        Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelichs. 117 - 130CZYSTY TEKSTNatalia Żak, Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 117 - 130 BIBTEX@Article{ authors = "Natalia Żak", title = "Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "117 - 130" } 
- 
        Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentóws. 133 - 140CZYSTY TEKSTEwa Jerzyk, Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 133 - 140 BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Jerzyk", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "133 - 140" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMagdalena Kalińska-Kula, Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 141 - 153 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Kalińska-Kula", title = "Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "141 - 153" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTSylwester Białowąs, Renata Nestorowicz, Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 155 - 166 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Białowąs, Renata Nestorowicz", title = "Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "155 - 166" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Newerli-Guz, Analiza rynku przypraw w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 167 - 175 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Newerli-Guz", title = "Analiza rynku przypraw w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "167 - 175" } 
- 
        Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznychs. 177 - 188CZYSTY TEKSTJózef Perenc, Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 177 - 188 BIBTEX@Article{ authors = "Józef Perenc", title = "Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "177 - 188" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMarcin Pigłowski, Food dangerous for the consumer in INFOSAN events, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 189 - 196 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Pigłowski", title = "Food dangerous for the consumer in INFOSAN events", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "189 - 196" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAdam Sagan, Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 197 - 204 BIBTEX@Article{ authors = "Adam Sagan", title = "Konsument na rynku globalnym : analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "197 - 204" } 
- 
        Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnegos. 207 - 214CZYSTY TEKSTKatarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 207 - 214 BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka", title = "Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "207 - 214" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTUrszula Chrąchol-Barczyk, Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 215 - 223 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "215 - 223" } 
- 
        Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyces. 225 - 232CZYSTY TEKSTDariusz Oczachowski, Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 225 - 232 BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Oczachowski", title = "Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "225 - 232" } 
- 
        Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?s. 233 - 242CZYSTY TEKSTAnetta Pukas, Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 233 - 242 BIBTEX@Article{ authors = "Anetta Pukas", title = "Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "233 - 242" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMonika Sak-Skowron, Łukasz Skowron, Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 243 - 253 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron", title = "Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "243 - 253" } 
- 
        Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskies. 255 - 264CZYSTY TEKSTPaweł Waniowski, Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 255 - 264 BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Waniowski", title = "Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "255 - 264" } 
- 
        How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activitys. 265 - 274CZYSTY TEKSTMonika Zajkowska, How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 265 - 274 BIBTEX@Article{ authors = "Monika Zajkowska", title = "How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "265 - 274" } 
- 
        Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnościąs. 277 - 287CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 277 - 287 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "277 - 287" } 
- 
        Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klientas. 289 - 300CZYSTY TEKSTMarcin Gąsior, Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 289 - 300 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Gąsior", title = "Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "289 - 300" } 
- 
        Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowychs. 301 - 310CZYSTY TEKSTTomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 301 - 310 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek", title = "Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "301 - 310" } 
- 
        Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywnościs. 311 - 321CZYSTY TEKSTAgata Szkiel, Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 311 - 321 BIBTEX@Article{ authors = "Agata Szkiel", title = "Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "311 - 321" } 
- 
        Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczyms. 323 - 332CZYSTY TEKSTJoanna Wierzowiecka, Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 323 - 332 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wierzowiecka", title = "Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "323 - 332" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Dyczkowska, Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 335 - 345 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Dyczkowska", title = "Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "335 - 345" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBarbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 347 - 355 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "347 - 355" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJarosław A. Kowalski, Strategie marek na rynku napojów energetycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 357 - 371 BIBTEX@Article{ authors = "Jarosław A. Kowalski", title = "Strategie marek na rynku napojów energetycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "357 - 371" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTRobert Maik, Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 373 - 385 BIBTEX@Article{ authors = "Robert Maik", title = "Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "373 - 385" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Nowotarska-Romaniak, Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 387 - 395 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "387 - 395" } 
- 
        Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrzs. 397 - 405CZYSTY TEKSTMirosława Pluta-Olearnik, Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 397 - 405 BIBTEX@Article{ authors = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "397 - 405" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTLucyna Daleka, Paweł de Pourbaix, Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 407 - 425 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix", title = "Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "407 - 425" }