- 
        
        CZYSTY TEKSTGrażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 7 BIBTEX@Article{ authors = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "7" } 
- 
        Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)s. 11 - 21CZYSTY TEKSTMirella Barańska-Fischer, Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 11 - 21 BIBTEX@Article{ authors = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym : (na przykładzie regionu łódzkiego)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "11 - 21" } 
- 
        Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastramis. 23 - 38CZYSTY TEKSTBogusław Bembenek, Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 23 - 38 BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Bembenek", title = "Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym : współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "23 - 38" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTUrszula Chrąchol-Barczyk, Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 39 - 47 BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Chrąchol-Barczyk", title = "Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "39 - 47" } 
- 
        Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacjis. 49 - 58CZYSTY TEKSTJacek Dziwulski, Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 49 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Dziwulski", title = "Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "49 - 58" } 
- 
        Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizationss. 59 - 72CZYSTY TEKSTJoanna Hernik, Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 59 - 72 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Hernik", title = "Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "59 - 72" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTIryna Manczak, Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 73 - 81 BIBTEX@Article{ authors = "Iryna Manczak", title = "Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "73 - 81" } 
- 
        Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorcóws. 83 - 90CZYSTY TEKSTJoanna Pikuła-Małachowska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 83 - 90 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości : szansa dla młodych przedsiębiorców", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "83 - 90" } 
- 
        Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwojus. 91 - 99CZYSTY TEKSTJacek Doskocz, Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 91 - 99 BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Doskocz, Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak", title = "Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "91 - 99" } 
- 
        Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiegos. 101 - 113CZYSTY TEKSTDaniel Szostak, Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 101 - 113 BIBTEX@Article{ authors = "Daniel Szostak", title = "Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "101 - 113" } 
- 
        Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskims. 115 - 123CZYSTY TEKSTPrzemysław Dmowski, Anna Magulska, Maria Śmiechowska, Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 115 - 123 BIBTEX@Article{ authors = "Przemysław Dmowski, Anna Magulska, Maria Śmiechowska", title = "Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "115 - 123" } 
- 
        Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"s. 127 - 135CZYSTY TEKSTMagdalena Daszkiewicz, Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić", Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 127 - 135 BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Daszkiewicz", title = "Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "127 - 135" } 
- 
        Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniems. 137 - 145CZYSTY TEKSTAnna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 137 - 145 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "137 - 145" } 
- 
        System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowyms. 147 - 158CZYSTY TEKSTBarbara Kos, System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 147 - 158 BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Kos", title = "System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "147 - 158" } 
- 
        ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniems. 159 - 169CZYSTY TEKSTJoanna Kos-Łabędowicz, ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 159 - 169 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "159 - 169" } 
- 
        Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kulturys. 171 - 181CZYSTY TEKSTWioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 171 - 181 BIBTEX@Article{ authors = "Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska", title = "Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "171 - 181" } 
- 
        Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionus. 183 - 192CZYSTY TEKSTKrystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 183 - 192 BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "183 - 192" } 
- 
        Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnejs. 193 - 201CZYSTY TEKSTAngelika Pabian, Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 193 - 201 BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Pabian", title = "Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "193 - 201" } 
- 
        Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadkóws. 203 - 212CZYSTY TEKSTBeata Paliś, Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 203 - 212 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Paliś", title = "Narzędzia marketingowe zagranicznych "convention bureaus" : studia przypadków", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "203 - 212" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTTomasz Sondej, Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 213 - 224 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Sondej", title = "Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "213 - 224" } 
- 
        Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowyms. 225 - 232CZYSTY TEKSTKarolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Michał Wróblewski, Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 225 - 232 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Michał Wróblewski", title = "Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "225 - 232" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJędrzej Wasiak-Poniatowski, Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 233 - 243 BIBTEX@Article{ authors = "Jędrzej Wasiak-Poniatowski", title = "Platformy komunikacji zewnętrznej gmin : analiza porównawcza", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "233 - 243" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTJoanna Wyrwisz, Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 245 - 254 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Wyrwisz", title = "Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "245 - 254" } 
- 
        Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miastas. 255 - 265CZYSTY TEKSTRomuald Zabrocki, Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 255 - 265 BIBTEX@Article{ authors = "Romuald Zabrocki", title = "Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "255 - 265" } 
- 
        Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycachs. 267 - 275CZYSTY TEKSTPiotr Zawadzki, Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 267 - 275 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Zawadzki", title = "Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "267 - 275" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTIwona Czerska, Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 279 - 286 BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czerska", title = "Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "279 - 286" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTWłodzimierz Deluga, Merchandising w handlu detalicznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 287 - 299 BIBTEX@Article{ authors = "Włodzimierz Deluga", title = "Merchandising w handlu detalicznym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "287 - 299" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTMariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 301 - 311 BIBTEX@Article{ authors = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "301 - 311" } 
- 
        Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowychs. 313 - 326CZYSTY TEKSTKarolina Łopacińska, Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 313 - 326 BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Łopacińska", title = "Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "313 - 326" } 
- 
        Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowegos. 327 - 337CZYSTY TEKSTAnna Niedzielska, Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 327 - 337 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Niedzielska", title = "Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "327 - 337" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTHalina Klepacz, Marian Niedźwiedziński, Kamila Szymańska, Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 339 - 349 BIBTEX@Article{ authors = "Halina Klepacz, Marian Niedźwiedziński, Kamila Szymańska", title = "Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "339 - 349" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTAlina Oczachowska, Wybrane elementy komunikatów reklamowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 351 - 359 BIBTEX@Article{ authors = "Alina Oczachowska", title = "Wybrane elementy komunikatów reklamowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "351 - 359" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTKamila Peszko, Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 361 - 370 BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Peszko", title = "Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "361 - 370" } 
- 
        Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacjis. 371 - 379CZYSTY TEKSTAnetta Pukas, Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 371 - 379 BIBTEX@Article{ authors = "Anetta Pukas", title = "Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "371 - 379" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Tarczydło, Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 381 - 392 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Tarczydło", title = "Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "381 - 392" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTIwona Wilk, Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 393 - 401 BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Wilk", title = "Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "393 - 401" } 
- 
        Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräus. 403 - 411CZYSTY TEKSTSabina Zaremba-Warnke, Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 403 - 411 BIBTEX@Article{ authors = "Sabina Zaremba-Warnke", title = "Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "403 - 411" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTBeata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 413 - 421 BIBTEX@Article{ authors = "Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "413 - 421" }