-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Zarządzanie wiedzą w klastrze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 11 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Zarządzanie wiedzą w klastrze", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "11 - 26" }
-
Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwójs. 27 - 38CZYSTY TEKST
Edward Chrzan, Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwój, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 27 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Chrzan", title = "Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwój", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "27 - 38" }
-
Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinkus. 39 - 52CZYSTY TEKST
Tomasz Heese, Ewa Kasperska, Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Heese, Ewa Kasperska", title = "Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "39 - 52" }
-
Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badańs. 53 - 68CZYSTY TEKST
Anna Lis, Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 53 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Lis", title = "Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "53 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "69 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "81 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Fortuna, Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Koncepcje zrównoważonego rozwoju aglomeracji w ujęciu klimatycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Fortuna, Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata", title = "Koncepcje zrównoważonego rozwoju aglomeracji w ujęciu klimatycznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "93 - 105" }
-
Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematykis. 107 - 116CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematyki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "107 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "117 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "129 - 141" }
-
Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badanias. 143 - 159CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "143 - 159" }
-
Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej)s. 161 - 172CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 161 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "161 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 173 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "173 - 185" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 187 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "187 - 200" }
-
Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa)s. 201 - 216CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 201 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "201 - 216" }
-
Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionus. 217 - 230CZYSTY TEKST
Stanisław Minta, Bożena Tańska-Hus, Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Minta, Bożena Tańska-Hus", title = "Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "217 - 230" }
-
Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląskas. 231 - 240CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "231 - 240" }
-
Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszys. 243 - 256CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 243 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "243 - 256" }
-
Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeńs. 257 - 266CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "257 - 266" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Glińska, Wyróżniki tożsamości miast podlaskich w opinii ich lokalnych liderów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 267 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Glińska", title = "Wyróżniki tożsamości miast podlaskich w opinii ich lokalnych liderów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "267 - 284" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Pytko, Nowoczesna gmina jako podmiot zarządzania - warunki i narzędzia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 285 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Pytko", title = "Nowoczesna gmina jako podmiot zarządzania - warunki i narzędzia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "285 - 298" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 299 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "299 - 313" }
-
CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrockia, Rola wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 317 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrockia", title = "Rola wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "317 - 330" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Kijanka, Miasto przyszłości - miasto ludzi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Kijanka", title = "Miasto przyszłości - miasto ludzi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "331 - 342" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyńki, Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 343 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyńki", title = "Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "343 - 355" }
-
Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegus. 357 - 370CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 357 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "357 - 370" }
-
Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowanias. 371 - 383CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 371 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "371 - 383" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 385 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Czynniki sukcesu strategii promocji miasta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "385 - 398" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 399 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "399 - 410" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 411 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "411 - 421" }
-
Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012s. 425 - 434CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 425 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "425 - 434" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "435 - 446" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Łazarko, Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 447 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Łazarko", title = "Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "447 - 457" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Makowska, E-urząd - nowoczesne kanały komunikacji w urzędzie publicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 459 - 470
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Makowska", title = "E-urząd - nowoczesne kanały komunikacji w urzędzie publicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "459 - 470" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Adam Rudzewicz, Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 471 - 480
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "471 - 480" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wiażewicz, Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 481 - 492
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiażewicz", title = "Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "481 - 492" }
-
The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arenas. 495 - 510CZYSTY TEKST
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 495 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "495 - 510" }
-
Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasias. 511 - 520CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Szczepan Kalinowski, Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 511 - 520
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Szczepan Kalinowski", title = "Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "511 - 520" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Lenik, Osoba jako produkt w koncepcji marketingu wyborczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 521 - 533
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Lenik", title = "Osoba jako produkt w koncepcji marketingu wyborczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "521 - 533" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Sempach, Teoria cyklu życia produktu w kontekście marketingu politycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 535 - 547
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Sempach", title = "Teoria cyklu życia produktu w kontekście marketingu politycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "535 - 547" }