Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 40
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2013, Tom 31
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511762, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce
Anetta Barska
s. 11-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Barska, Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 11-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511763, author = "Anetta Barska", title = "Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-22, }
Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego
Katarzyna Bilińska-Reformat
s. 23-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Bilińska-Reformat, Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 23-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511764, author = "Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-36, }
Marketing usług a prawa konsumentów
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 37-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Marketing usług a prawa konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 37-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511765, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Marketing usług a prawa konsumentów", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-50, }
Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych
Magdalena Grębosz
s. 51-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 51-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511766, author = "Magdalena Grębosz", title = "Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 51-63, }
Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja
Marcin Komor
s. 65-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 65-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511767, author = "Marcin Komor", title = "Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja ", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 65-77, }
Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe
Jarosław Linka
s. 79-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Linka, Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 79-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511768, author = "Jarosław Linka", title = "Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-93, }
Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce
Marcin Pigłowski
s. 95-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 95-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511769, author = "Marcin Pigłowski", title = "Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 95-109, }
Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych
Grażyna Rosa
s. 111-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 111-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511770, author = "Grażyna Rosa", title = "Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-121, }
Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów
Ireneusz Piotr Rutkowski
s. 123-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ireneusz Piotr Rutkowski, Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 123-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511771, author = "Ireneusz Piotr Rutkowski", title = "Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-140, }
Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech
Katarzyna Szalonka
Grażyna Ullrich
s. 141-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich, Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 141-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511773, author = "Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 141-152, }
Marka instytucji finansowych a jakość udzielanych rekomendacji giełdowych
Rafał Czyżycki
s. 155-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Czyżycki, Marka instytucji finansowych a jakość udzielanych rekomendacji giełdowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 155-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511775, author = "Rafał Czyżycki", title = "Marka instytucji finansowych a jakość udzielanych rekomendacji giełdowych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-166, }
Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich
Przemysław Dmowski
Magdalena Zelmańska
Maria Śmiechowska
s. 167-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska, Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 167-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511780, author = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska", title = "Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 167-180, }
Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych – wybrane problemy
Jolanta Duda
s. 181-194
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Duda, Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych – wybrane problemy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 181-194
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511789, author = "Jolanta Duda", title = "Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych – wybrane problemy", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 181-194, }
Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL
Joanna Dyczkowska
s. 195-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 195-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511792, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 195-208, }
Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży
Grzegorz Godlewski
Jarosław Żbikowski
s. 209-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Godlewski, Jarosław Żbikowski, Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 209-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511793, author = "Grzegorz Godlewski, Jarosław Żbikowski", title = "Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 209-222, }
International orientation and strategies of service companies in foreign markets
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 223-233
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, International orientation and strategies of service companies in foreign markets, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 223-233
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511796, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "International orientation and strategies of service companies in foreign markets", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 223-233, }
Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług
Anetta Pukas
s. 235-246
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 235-246
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511798, author = "Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 235-246, }
Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów
Zbigniew Spyra
s. 247-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Spyra, Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 247-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511800, author = "Zbigniew Spyra", title = "Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 247-263, }
Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce
Krzysztof Waliszewski
s. 265-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Waliszewski, Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 265-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511801, author = "Krzysztof Waliszewski", title = "Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 265-279, }
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym
Kazimierz Cyran
Sławomir Dybka
s. 283-293
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 283-293
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511803, author = "Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 283-293, }
Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego
Piotr Cyrek
s. 295-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 295-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511805, author = "Piotr Cyrek", title = "Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 295-310, }
Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych
Magdalena Daszkiewicz
Sylwia Wrona
s. 311-325
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona, Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 311-325
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511807, author = "Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona", title = "Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 311-325, }
Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego
Mariola Michałowska
s. 327-339
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Michałowska, Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 327-339
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511808, author = "Mariola Michałowska", title = "Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 327-339, }
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemu
Karolina Orzeł
s. 341-349
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Orzeł, Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 341-349
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511809, author = "Karolina Orzeł", title = "Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemu", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 341-349, }
Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych
Beata Reformat
s. 351-363
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Reformat, Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 351-363
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511811, author = "Beata Reformat", title = "Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 351-363, }
Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym
Grzegorz Szymański
s. 365-374
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 365-374
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511813, author = "Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 365-374, }
Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland
Magdalena Stefańska
Grażyna Śmigielska
s. 375-385
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska, Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 375-385
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511815, author = "Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska", title = "Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 375-385, }
Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym
Paweł Waniowski
s. 387-402
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 387-402
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511817, author = "Paweł Waniowski", title = "Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 387-402, }
Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego
Regina Klimkowska
s. 405-416
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Regina Klimkowska, Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 405-416
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511818, author = "Regina Klimkowska", title = "Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 405-416, }
Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
Małgorzata Lotko
s. 417-429
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lotko, Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 417-429
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511820, author = "Małgorzata Lotko", title = "Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 417-429, }
Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji
Karolina Łopacińska
s. 431-444
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Łopacińska, Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 431-444
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511821, author = "Karolina Łopacińska", title = "Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 431-444, }
Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy
Miłosz Łuczak
s. 445-455
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miłosz Łuczak, Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 445-455
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511822, author = "Miłosz Łuczak", title = "Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 445-455, }
Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych
Dariusz Oczachowski
s. 457-470
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 457-470
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511823, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 457-470, }
Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami
Józef Perenc
s. 471-483
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 471-483
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511824, author = "Józef Perenc", title = "Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 471-483, }
Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie
Ewa Rak
s. 485-493
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Rak, Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 485-493
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511825, author = "Ewa Rak", title = "Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 485-493, }
Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej
Izabela Szlis
s. 495-508
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Szlis, Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 495-508
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511827, author = "Izabela Szlis", title = "Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej ", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 495-508, }
Trener biznesu wsparciem dla decydenta
Janusz Śnihur
s. 509-519
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Śnihur, Trener biznesu wsparciem dla decydenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 509-519
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511829, author = "Janusz Śnihur", title = "Trener biznesu wsparciem dla decydenta", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 509-519, }
Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw
Tomasz Gutowski
Michał Igielski
Monika Zajkowska
s. 521-532
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Michał Igielski, Tomasz Gutowski, Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 521-532
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511832, author = "Monika Zajkowska, Michał Igielski, Tomasz Gutowski", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 521-532, }
Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
Konrad Żak
s. 533-548
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Konrad Żak, Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 533-548
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511834, author = "Konrad Żak", title = "Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu ", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 533-548, }