-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "7" }
-
Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowes. 11 - 26CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowe , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 11 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowe ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "11 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "27 - 46" }
-
Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczychs. 47 - 58CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "47 - 58" }
-
Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzus. 59 - 74CZYSTY TEKST
Ewa Kasperska, Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 59 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kasperska", title = "Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "59 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Klóska, Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Klóska", title = "Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "75 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 85 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "85 - 98" }
-
Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnychs. 99 - 115CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 99 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "99 - 115" }
-
Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstws. 117 - 126CZYSTY TEKST
Rafał Szymański, Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Szymański", title = "Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "117 - 126" }
-
Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiegos. 127 - 140CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "127 - 140" }
-
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniejs. 141 - 153CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "141 - 153" }
-
Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowegos. 157 - 171CZYSTY TEKST
Mirosław Antonowicz, Jakub Majewski, Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Antonowicz, Jakub Majewski", title = "Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "157 - 171" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Bryła, Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 173 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Bryła", title = "Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "173 - 188" }
-
Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnegos. 189 - 198CZYSTY TEKST
Wojciech Dróżdż, Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Dróżdż", title = "Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "189 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 199 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "199 - 212" }
-
Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnegos. 213 - 223CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 213 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "213 - 223" }
-
Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnejs. 225 - 234CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 225 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "225 - 234" }
-
Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywnościs. 235 - 248CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 235 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "235 - 248" }
-
CZYSTY TEKST
Daminika Socha, Marketing w instytucjach pomocy społecznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Daminika Socha", title = "Marketing w instytucjach pomocy społecznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "249 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 261 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "261 - 271" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 273 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "273 - 287" }
-
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymis. 289 - 301CZYSTY TEKST
Agnieszka Zielińska, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 289 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zielińska", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "289 - 301" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 305 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "305 - 313" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 315 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "315 - 330" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Dłubakowska-Puzio, Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "331 - 340" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 341 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "341 - 357" }
-
Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznychs. 359 - 368CZYSTY TEKST
Paweł Kocoń, Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 359 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kocoń", title = "Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "359 - 368" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Perchla-Włosik, Image of public administration and its changes, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 369 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Image of public administration and its changes", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "369 - 381" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Produkt regionalny w promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Produkt regionalny w promocji miasta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "383 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Scheibe, Social media as a promotion tool of polish universities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 393 - 403
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Scheibe", title = "Social media as a promotion tool of polish universities", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "393 - 403" }
-
E-administration as a mean of communication between government bodies and their environments. 405 - 417CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 405 - 417
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "405 - 417" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wiażewicz, Strategia public relations w gminie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 419 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiażewicz", title = "Strategia public relations w gminie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "419 - 433" }
-
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"s. 435 - 447CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 435 - 447
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "435 - 447" }
-
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskichs. 451 - 464CZYSTY TEKST
Sebastian Brańka, Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 451 - 464
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Brańka", title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "451 - 464" }
-
Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiegos. 465 - 474CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 465 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "465 - 474" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Политические технологии и их применение , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 475 - 490
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Политические технологии и их применение ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "475 - 490" }
-
Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studias. 491 - 503CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 491 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "491 - 503" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Lenik, Koszty promocji w kampaniach wyborczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 505 - 514
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Lenik", title = "Koszty promocji w kampaniach wyborczych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "505 - 514" }
-
Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowas. 515 - 530CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 515 - 530
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "515 - 530" }
-
Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiegos. 531 - 540CZYSTY TEKST
Edyta Spodarczyk, Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 531 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Spodarczyk", title = "Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "531 - 540" }