-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska", title = "Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "11 - 22" }
-
Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznegos. 23 - 36CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "23 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Marketing usług a prawa konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Marketing usług a prawa konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "37 - 50" }
-
Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowychs. 51 - 63CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 51 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "51 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Handel detaliczny na eurorynku − internacjonalizacja i koncentracja ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "65 - 77" }
-
Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowes. 79 - 93CZYSTY TEKST
Jarosław Linka, Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 79 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Linka", title = "Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym – aspekty translacyjne i kulturowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "79 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 95 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "95 - 109" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "111 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Piotr Rutkowski, Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 123 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Piotr Rutkowski", title = "Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "123 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich, Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "141 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Marka instytucji finansowych a jakość udzielanych rekomendacji giełdowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki", title = "Marka instytucji finansowych a jakość udzielanych rekomendacji giełdowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "155 - 166" }
-
Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskichs. 167 - 180CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska, Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 167 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Magdalena Zelmańska", title = "Jakość jako czynnik budujący przewagę konkurencyjną na rynku usług kurierskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "167 - 180" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Duda, Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych – wybrane problemy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 181 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Duda", title = "Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych – wybrane problemy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "181 - 194" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 195 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "195 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Jarosław Żbikowski, Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Jarosław Żbikowski", title = "Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "209 - 222" }
-
International orientation and strategies of service companies in foreign marketss. 223 - 233CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, International orientation and strategies of service companies in foreign markets, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "International orientation and strategies of service companies in foreign markets", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "223 - 233" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 235 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Wykorzystanie marketingu społecznie odpowiedzialnego w sferze usług", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "235 - 246" }
-
Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistóws. 247 - 263CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 247 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra", title = "Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "247 - 263" }
-
Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsces. 265 - 279CZYSTY TEKST
Krzysztof Waliszewski, Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 265 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Waliszewski", title = "Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "265 - 279" }
-
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznyms. 283 - 293CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 283 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "283 - 293" }
-
Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznegos. 295 - 310CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 295 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "295 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona, Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 311 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona", title = "Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "311 - 325" }
-
Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiegos. 327 - 339CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 327 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "327 - 339" }
-
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemus. 341 - 349CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 341 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł", title = "Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG – zarys problemu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "341 - 349" }
-
Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznychs. 351 - 363CZYSTY TEKST
Beata Reformat, Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 351 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Reformat", title = "Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych – wyniki badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "351 - 363" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 365 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "365 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska, Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 375 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska", title = "Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "375 - 385" }
-
Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznyms. 387 - 402CZYSTY TEKST
Paweł Waniowski, Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 387 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Waniowski", title = "Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "387 - 402" }
-
CZYSTY TEKST
Regina Klimkowska, Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 405 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Klimkowska", title = "Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "405 - 416" }
-
Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesus. 417 - 429CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 417 - 429
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "417 - 429" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Łopacińska, Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 431 - 444
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Łopacińska", title = "Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "431 - 444" }
-
Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmys. 445 - 455CZYSTY TEKST
Miłosz Łuczak, Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 445 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Łuczak", title = "Produkt czy usługa? : wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "445 - 455" }
-
Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowychs. 457 - 470CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 457 - 470
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie: poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "457 - 470" }
-
Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcamis. 471 - 483CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 471 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "471 - 483" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Rak, Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 485 - 493
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rak", title = "Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "485 - 493" }
-
Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznejs. 495 - 508CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 495 - 508
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "495 - 508" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Śnihur, Trener biznesu wsparciem dla decydenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 509 - 519
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Śnihur", title = "Trener biznesu wsparciem dla decydenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "509 - 519" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstws. 521 - 532CZYSTY TEKST
Tomasz Gutowski, Michał Igielski, Monika Zajkowska, Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 521 - 532
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gutowski, Michał Igielski, Monika Zajkowska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "521 - 532" }
-
Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesus. 533 - 548CZYSTY TEKST
Konrad Żak, Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 533 - 548
BIBTEX@Article{ authors = " Konrad Żak", title = "Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "533 - 548" }