-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "7" }
-
Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecychs. 11 - 23CZYSTY TEKST
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Marketing zapachowy w praktyce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Marketing zapachowy w praktyce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "25 - 42" }
-
Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingus. 43 - 53CZYSTY TEKST
Paweł Kocoń, Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kocoń", title = "Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "43 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "55 - 70" }
-
Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badanias. 71 - 82CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "71 - 82" }
-
Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenias. 83 - 94CZYSTY TEKST
Anetta Pukas, Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pukas", title = "Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "83 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jakubiuk, Stanisław Skowron, Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 95 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jakubiuk, Stanisław Skowron", title = "Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "95 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "109 - 121" }
-
Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacjis. 123 - 132CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz", title = "Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "123 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "135 - 146" }
-
Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumerss. 147 - 161CZYSTY TEKST
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 147 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "147 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Commercial blogs as an information activity area, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Commercial blogs as an information activity area", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "163 - 173" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Social media marketing w marketingu XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Social media marketing w marketingu XXI wieku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "175 - 186" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska, Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "187 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Gotwald, Bogdan Gregor, Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 199 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gotwald, Bogdan Gregor", title = "Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "199 - 211" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 213 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "213 - 227" }
-
Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowejs. 229 - 242CZYSTY TEKST
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 229 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "229 - 242" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 243 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "243 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "255 - 264" }
-
Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowychs. 265 - 273CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 265 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "265 - 273" }
-
Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentems. 275 - 286CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 275 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "275 - 286" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "289 - 299" }
-
Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSRs. 301 - 310CZYSTY TEKST
Magdalena Bsoul, Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bsoul", title = "Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "301 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 311 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "311 - 324" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Znaczenie personelu w sektorze usług TSL, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 325 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Znaczenie personelu w sektorze usług TSL", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "325 - 338" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 339 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "339 - 352" }
-
Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracownikóws. 353 - 367CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 353 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "353 - 367" }
-
Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badańs. 369 - 381CZYSTY TEKST
Agata Sokołowska, Urszula Szulczyńska, Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 369 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Sokołowska, Urszula Szulczyńska", title = "Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "369 - 381" }
-
Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowejs. 383 - 392CZYSTY TEKST
Bogdan Wierbiński, Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Wierbiński", title = "Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "383 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Dojwa, Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 395 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dojwa", title = "Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "395 - 407" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska, Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 409 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska", title = "Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "409 - 421" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 423 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "423 - 436" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwojus. 437 - 446CZYSTY TEKST
Małgorzata Lotko, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 437 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lotko", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "437 - 446" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 447 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "447 - 457" }
-
Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialnościs. 459 - 469CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 459 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "459 - 469" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 471 - 484
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "471 - 484" }
-
CZYSTY TEKST
Sabina Zaremba-Warnke, Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 485 - 500
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Zaremba-Warnke", title = "Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "485 - 500" }