Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 35
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2012, Tom 25
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510443, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz
Aleksandra Burgiel
s. 11-25
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 11-25
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510444, author = "Aleksandra Burgiel", title = "Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-25, }
Marital roles in market decision-taking
Adam Drab
Roman Kozieł
s. 27-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Drab, Roman Kozieł, Marital roles in market decision-taking, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 27-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510445, author = "Adam Drab, Roman Kozieł", title = "Marital roles in market decision-taking", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 27-40, }
Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT
Marcin Gąsior
s. 41-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 41-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510446, author = "Marcin Gąsior", title = "Czynniki wpływające na wybór przez konsumenta miejsca dokonania zakupu produktów rynku IT", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 41-52, }
Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 53-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 53-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510460, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 53-64, }
Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce
Regina Klimkowska
s. 65-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Regina Klimkowska, Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 65-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510465, author = "Regina Klimkowska", title = "Klient na rynku samochodów osobowych w Polsce", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 65-76, }
Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty
Marcin Komor
s. 77-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 77-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510466, author = "Marcin Komor", title = "Konsument na rynku Unii Europejskiej - wybrane aspekty", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 77-90, }
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich
Wojciech Kozłowski
Jacek Michalak
s. 91-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 91-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510467, author = "Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 91-103, }
Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi
Agata Niemczyk
s. 105-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 105-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510468, author = "Agata Niemczyk", title = "Turyści krajowi i zagraniczni oraz ich zachowania związane z podróżami kulturowymi", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 105-118, }
Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek
Ireneusz P. Rutowski
s. 119-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ireneusz P. Rutowski, Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 119-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510469, author = "Ireneusz P. Rutowski", title = "Orientacja na klienta w modelu CMM w procesie innowacji i wprowadzania produktu na rynek", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 119-132, }
Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego
Przemysław Dmowski
Maria Śmiechowska
s. 133-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 133-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510470, author = "Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski", title = "Postrzeganie przez konsumentów postępowania reklamacyjnego", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 133-146, }
Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności
Joanna Zrałek
s. 147-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Zrałek, Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 147-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510471, author = "Joanna Zrałek", title = "Kobieta jako uczestnik procesu podejmowania decyzji nabywczych na rynku żywności", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-159, }
Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów
Łukasz Brych
Łukasz Skowron
s. 163-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Brych, Łukasz Skowron, Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 163-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510472, author = "Łukasz Brych, Łukasz Skowron", title = "Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 163-173, }
Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych
Anna Dąbrowska
s. 175-188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 175-188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510473, author = "Anna Dąbrowska", title = "Poziom świadomości praw konsumentów osób starszych w świetle badań własnych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 175-188, }
Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne
Karolina Ertmańska
s. 189-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Ertmańska, Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 189-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510474, author = "Karolina Ertmańska", title = "Zachowania młodych konsumentów - zakupy kompulsywne", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 189-200, }
Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych
Maria Grzybek
Wiesław Szopiński
s. 201-210
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 201-210
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510475, author = "Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 201-210, }
Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 211-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 211-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510476, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 211-222, }
Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych
Daniel Długosz
Joanna Newerli-Guz
s. 223-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Daniel Długosz, Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 223-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510477, author = "Joanna Newerli-Guz, Daniel Długosz", title = "Zachowanie młodych konsumentów i seniorów na rynku spożywczych produktów luksusowych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 223-232, }
Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii
Małgorzata Bartosik-Purgat
Agnieszka Niezgoda
s. 233-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat, Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 233-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510478, author = "Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Znaczenie języka w decyzjach młodych konsumentów w wyborze miejsca wakacji - przykład Polski i Hiszpanii", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 233-244, }
Information and communication processes among younger and older consumers
Wanda Patrzałek
s. 245-256
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Information and communication processes among younger and older consumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 245-256
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510479, author = "Wanda Patrzałek", title = "Information and communication processes among younger and older consumers", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 245-256, }
Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych
Kamila Szymańska
s. 257-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Szymańska, Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 257-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510480, author = "Kamila Szymańska", title = "Seniorzy na rynku usług kulturalnych na przykładzie kin studyjnych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 257-270, }
Legal culture of big city young consumers
Joanna Wardzała-Kordyś
s. 271-284
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wardzała-Kordyś, Legal culture of big city young consumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 271-284
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510481, author = "Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Legal culture of big city young consumers", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 271-284, }
Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami
Grzegorz Baran
Małgorzata Marzec
s. 287-302
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 287-302
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510482, author = "Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 287-302, }
Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta
Dorota Bednarska-Olejniczak
s. 303-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Bednarska-Olejniczak, Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 303-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510483, author = "Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Model Pentadigm jako podstawa tworzenia wartości dla klienta", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 303-316, }
Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce
Krzysztof Biernacki
s. 317-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Biernacki, Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 317-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510484, author = "Krzysztof Biernacki", title = "Zaawansowanie strategii zarządzania relacjami w bankach detalicznych działających w Polsce", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 317-330, }
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka
s. 331-340
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Budzewicz-Guźlecka, Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 331-340
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510485, author = "Agnieszka Budzewicz-Guźlecka", title = "Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu relacji w przedsiębiorstwach", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-340, }
Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku
Felicjan Bylok
s. 341-355
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Felicjan Bylok, Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 341-355
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510486, author = "Felicjan Bylok", title = "Między uległością a suwerennością konsumencką - zmiany w relacjach producent-konsument na rynku w XXI wieku", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 341-355, }
Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych
Urszula Chrąchol
s. 357-366
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 357-366
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510487, author = "Urszula Chrąchol", title = "Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 357-366, }
Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami
Dariusz Dąbrowski
s. 367-381
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Dąbrowski, Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 367-381
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510492, author = "Dariusz Dąbrowski", title = "Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 367-381, }
Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami
Anna Krajewska-Smardz
s. 383-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Krajewska-Smardz, Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 383-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510496, author = "Anna Krajewska-Smardz", title = "Cele i korzyści budowania relacji szkoły wyższej z absolwentami", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 383-398, }
Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000
Robert Maik
s. 399-412
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Maik, Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 399-412
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510500, author = "Robert Maik", title = "Klient we współczesnej koncepcji zarządzania jakością opartej na normach ISO serii 9000", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 399-412, }
Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw
Agata Małysa-Kaleta
s. 413-424
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Małysa-Kaleta, Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 413-424
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510505, author = "Agata Małysa-Kaleta", title = "Clienting w działalności marketingowej współczesnych przedsiębiorstw", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 413-424, }
Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży
Izabela Michalska-Dudek
s. 425-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Michalska-Dudek, Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 425-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510509, author = "Izabela Michalska-Dudek", title = "Bazy danych w implementacji koncepcji zarządzania relacjami z klientem w biurach podróży", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 425-433, }
Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych
Agnieszka Rybowska
s. 435-445
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 435-445
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510511, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie relacji z klientami w firmach usługowych", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 435-445, }
Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży
Izabela Sowier-Kasprzyk
s. 447-459
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Sowier-Kasprzyk, Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 25, , s. 447-459
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510514, author = "Izabela Sowier-Kasprzyk", title = "Zastosowanie wybranych instrumentów marketingu partnerskiego w biurach podróży", year = 2012, volume = 25, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 447-459, }