-
Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowychs. 302 - 308CZYSTY TEKST
Adam Figiel, Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 302 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Figiel", title = "Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "302 - 308" }
-
Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcamis. 322 - 329CZYSTY TEKST
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 322 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "322 - 329" }
-
Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badańs. 330 - 338CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 330 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "330 - 338" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 339 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "339 - 348" }
-
Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"s. 349 - 359CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 349 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "349 - 359" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 386 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "386 - 395" }
-
Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowychs. 437 - 446CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 437 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos", title = "Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "437 - 446" }
-
"Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacjes. 407 - 416CZYSTY TEKST
Monika Březinová, Joanna Hernik, "Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Březinová, Joanna Hernik", title = ""Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "407 - 416" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 422 - 428
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "422 - 428" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "455 - 462" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Mirecki, Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 463 - 467
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Mirecki", title = "Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "463 - 467" }
-
CZYSTY TEKST
Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek, Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 468 - 476
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek", title = "Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "468 - 476" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 477 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "477 - 481" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 548 - 558
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "548 - 558" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Internet jako nowoczesne medium na współczesnym rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 567 - 573
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Internet jako nowoczesne medium na współczesnym rynku turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "567 - 573" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Radziszewska, Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 583 - 588
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Radziszewska", title = "Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "583 - 588" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Brzozowska-Woś, Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 20 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "20 - 28" }
-
Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowychs. 29 - 36CZYSTY TEKST
Maria Danuta Głowacka, Beata Grochowiak, Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Danuta Głowacka, Beata Grochowiak", title = "Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "29 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Zdzisław Jordanek, Psychologiczne i socjologiczne problemy komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 55 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Jordanek", title = "Psychologiczne i socjologiczne problemy komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "55 - 59" }
-
Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europies. 60 - 68CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 60 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "60 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Stefan Lachiewicz, Specyfika komunikacji marketingowej w organizacjach sieciowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Lachiewicz", title = "Specyfika komunikacji marketingowej w organizacjach sieciowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "69 - 77" }
-
Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomejs. 46 - 54CZYSTY TEKST
Marcin Hundert, Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Hundert", title = "Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "46 - 54" }
-
Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróżys. 589 - 595CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Izabela Michalska-Dudek, Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 589 - 595
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Izabela Michalska-Dudek", title = "Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "589 - 595" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 632 - 638
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "632 - 638" }
-
Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)s. 648 - 655CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 648 - 655
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "648 - 655" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 656 - 665
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "656 - 665" }
-
Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecinas. 673 - 682CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 673 - 682
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "673 - 682" }
-
Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badańs. 196 - 204CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 196 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "196 - 204" }
-
Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badańs. 296 - 301CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 296 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "296 - 301" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "259 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drapińska, Edyta Gołąb, Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 289 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drapińska, Edyta Gołąb", title = "Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "289 - 295" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 112 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "112 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Dobska, Znaczenie marketingu relacyjnego w komunikacji lekarz-pacjent, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Dobska", title = "Znaczenie marketingu relacyjnego w komunikacji lekarz-pacjent", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "121 - 131" }
-
Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywnościs. 156 - 163CZYSTY TEKST
Karol Krajewski, Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 156 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Krajewski", title = "Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "156 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Bożenna Kromer, Satysfakcja klienta jako podstawa budowy jego kapitału, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 164 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Bożenna Kromer", title = "Satysfakcja klienta jako podstawa budowy jego kapitału", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "164 - 170" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 503 - 509
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "503 - 509" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Kisiel, Konsument i komunikacja marketingowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 315 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kisiel", title = "Konsument i komunikacja marketingowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "315 - 321" }
-
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzegs. 683 - 691CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 683 - 691
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "683 - 691" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Zmiany zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 379 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Zmiany zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "379 - 385" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 530 - 538
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "530 - 538" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Zięba, Psychologia procesu sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 396 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zięba", title = "Psychologia procesu sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "396 - 404" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Ratajczyk, Produkt jako nośnik wartości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Ratajczyk", title = "Produkt jako nośnik wartości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "271 - 278" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Żuchowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 222 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Żuchowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "222 - 227" }
-
Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 210 - 216CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 210 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "210 - 216" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "97 - 102" }
-
Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznychs. 140 - 147CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Katarzyna Witkowska, Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 140 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Katarzyna Witkowska", title = "Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "140 - 147" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "171 - 177" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Stefańska, Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 360 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stefańska", title = "Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "360 - 368" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 429 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Event marketing jako forma komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "429 - 436" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Wrona, Sprawozdawczość biznesowa jako narzędzie komunikacji z inwestorami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 490 - 499
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Wrona", title = "Sprawozdawczość biznesowa jako narzędzie komunikacji z inwestorami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "490 - 499" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer, Aplikacje nowoczesnej komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 596 - 604
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer", title = "Aplikacje nowoczesnej komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "596 - 604" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 624 - 631
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "624 - 631" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 666 - 672
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "666 - 672" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 241 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "241 - 249" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Marketing on-line w e-biznesie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 510 - 516
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Marketing on-line w e-biznesie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "510 - 516" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Bęben, Istota i cele polityki informacyjnej spółek notowanych na NewConnect, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Bęben", title = "Istota i cele polityki informacyjnej spółek notowanych na NewConnect", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "13 - 19" }
-
Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badańs. 37 - 45CZYSTY TEKST
Grzegorz Hajduk, Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Hajduk", title = "Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "37 - 45" }
-
Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznyms. 205 - 209CZYSTY TEKST
Leonid Worobjow, Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 205 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Leonid Worobjow", title = "Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "205 - 209" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Ratajski, Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 78 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Ratajski", title = "Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "78 - 88" }
-
Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnejs. 187 - 195CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 187 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "187 - 195" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Złotkowska, Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 217 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Złotkowska", title = "Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "217 - 221" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "89 - 96" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska", title = "Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "103 - 111" }
-
Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznanius. 250 - 258CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 250 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "250 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "231 - 240" }
-
Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowejs. 132 - 139CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 132 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "132 - 139" }
-
Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwas. 279 - 286CZYSTY TEKST
Radosław Szulc, Karolina Bunk, Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szulc, Karolina Bunk", title = "Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "279 - 286" }
-
Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 148 - 155CZYSTY TEKST
Hanna Górska-Warsewicz, Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 148 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Górska-Warsewicz", title = "Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "148 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska, Istota komunikacji międzyludzkiej w sektorze usług medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 178 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska", title = "Istota komunikacji międzyludzkiej w sektorze usług medycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "178 - 186" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Monika Kulon, Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 369 - 378
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska, Monika Kulon", title = "Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w świetle badań ankietowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "369 - 378" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 417 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "417 - 421" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Makowski, Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 447 - 454
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Makowski", title = "Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "447 - 454" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 309 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "309 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 482 - 489
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "482 - 489" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 539 - 547
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "539 - 547" }
-
CZYSTY TEKST
Eugeniusz Michalski, Wykorzystanie informacji on-line w zarządzaniu marketingowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 559 - 566
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Michalski", title = "Wykorzystanie informacji on-line w zarządzaniu marketingowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "559 - 566" }
-
CZYSTY TEKST
Dawid Pacha, Jacek Wójcik, Działania marketingowe w serwisach społecznościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 574 - 582
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Pacha, Jacek Wójcik", title = "Działania marketingowe w serwisach społecznościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "574 - 582" }
-
Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymis. 517 - 522CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 517 - 522
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "517 - 522" }
-
Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowejs. 523 - 529CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 523 - 529
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "523 - 529" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Tarabasz, Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 605 - 611
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tarabasz", title = "Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "605 - 611" }
-
Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badańs. 615 - 623CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 615 - 623
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "615 - 623" }
-
Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police)s. 639 - 647CZYSTY TEKST
Magdalena Kogut-Jaworska, Aneta Soprych, Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 639 - 647
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kogut-Jaworska, Aneta Soprych", title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "639 - 647" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wiażewicz, Reklama w komunikacji marketingowej gmin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 692 - 700
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wiażewicz", title = "Reklama w komunikacji marketingowej gmin", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "692 - 700" }
-
Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowychs. 266 - 270CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 266 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "266 - 270" }