-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, agn Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, agn Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania zakupowe Polaków w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania zakupowe Polaków w świetle badań własnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "9 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "23 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Loyalty of “young adults” towards internet shops, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Loyalty of “young adults” towards internet shops", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "39 - 49" }
-
Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badańs. 51 - 60CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "51 - 60" }
-
Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowyms. 61 - 74CZYSTY TEKST
Robert Maik, Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Maik", title = "Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "61 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska, Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska", title = "Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "75 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "87 - 94" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Czas wolny jako determinanta marketingu usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Czas wolny jako determinanta marketingu usług turystycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "95 - 103" }
-
Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowejs. 105 - 114CZYSTY TEKST
Beata Nowatorska-Romaniak, Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowatorska-Romaniak", title = "Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "105 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Consumption as a form of image self-creation of the young people, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 115 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Consumption as a form of image self-creation of the young people", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "115 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 125 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "125 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 135 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "135 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "149 - 157" }
-
Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznegos. 159 - 170CZYSTY TEKST
Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert", title = "Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "159 - 170" }
-
Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowychs. 171 - 179CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek, Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 171 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek", title = "Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "171 - 179" }
-
Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktus. 181 - 191CZYSTY TEKST
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "181 - 191" }
-
Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miasts. 193 - 202CZYSTY TEKST
Joanna Wardzała, Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wardzała", title = "Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miast", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "193 - 202" }
-
CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "203 - 213" }
-
Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróżys. 215 - 228CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 215 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "215 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "231 - 240" }
-
Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstws. 241 - 253CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 241 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "241 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński, Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 255 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński", title = "Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "255 - 268" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "269 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Kozłowska, Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 279 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kozłowska", title = "Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "279 - 294" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 295 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "295 - 303" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Nogieć, Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 305 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nogieć", title = "Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "305 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Sport i sportowcy w służbie wielkich marek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 315 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Sport i sportowcy w służbie wielkich marek", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "315 - 330" }
-
Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowes. 331 - 341CZYSTY TEKST
Kamila Peszko, Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 331 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Peszko", title = "Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "331 - 341" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 343 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "343 - 354" }