Tytuł | Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja |
---|---|
ISSN | 0867-0633 |
Wydawca |
Wydawnictwo Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk |
Inne tytuły | |
Udostępnij |
Tytuł artykułu | Autorzy | Strony | Czynności |
---|
Doświadczenie i modernizm | Włodzimierz Bolecki | s. 6-9 |
Zacytuj
|
| |||
Kolonialne i postkolonialne aspekty polskiego dyskursu kresoznawczego : zarys problematyki | Bogusław Bakuła | s. 11-33 |
Zacytuj
|
| |||
Literaci polscy nocą 12/13 maja 1935 roku | Zbigniew Majchrowski | s. 34-42 |
Zacytuj
|
| |||
Jak czytało staropolskie ciało? : Somatyczne doświadczenia lektury | Dariusz Śnieżko | s. 43-54 |
Zacytuj
|
| |||
Literatura nowoczesna wobec doświadczenia | Ryszard Nycz | s. 55-69 |
Zacytuj
|
| |||
Genologia zintegrowana | Teresa Dobrzyńska | s. 71-75 |
Zacytuj
|
| |||
Poetyka i polityka | Aleksandra Ubertowska | s. 76-82 |
Zacytuj
|
| |||
"Ja - teoretyk różnych sposobów teatralnych" | Anna Krzywania | s. 83-88 |
Zacytuj
|
| |||
Bolecki innego kalibru | Maciej Urbanowski | s. 89-94 |
Zacytuj
|
| |||
Upragniony stan : autonomia | Michał Larek | s. 95-101 |
Zacytuj
|
| |||
Doświadczenie przekładu | Umberto Eco Remigiusz Ryziński (tłum.) | s. 103-122 |
Zacytuj
|
| |||
Histeria : "inny język" kobiecości? | Paweł Dybel | s. 123-136 |
Zacytuj
|
| |||
Methodenstreit, podmiot, phronesis : wpływ sposobu interpretacji opozycji "humanistyka a przyrodoznawstwo" na rozumienie etyki, polityki i podmiotu | Andrzej W. Nowak | s. 137-146 |
Zacytuj
|
| |||
Stephen Pinker vs Michael Tomasello w sporze o status kompetencji językowych | Ewa Bińczyk | s. 147-164 |
Zacytuj
|
| |||
Hermetyczne pornografie Białoszewskiego | Piotr Sobolczyk | s. 165-181 |
Zacytuj
|
| |||
Szeregowy pracownik nauki o literaturze o sobie samym, języku i wielkim cmentarzu literatury | Ryszard Koziołek | s. 192-201 |
Zacytuj
|
| |||
Późna przyjaźń : pamięci Andrzeja Litworni (1943-2006) | Edward Balcerzan | s. 202-206 |
Zacytuj
|
| |||
[Szanowna Redakcjo, zwracam się z prośbą...] | Teresa Walas | s. 207-209 |
Zacytuj
|
|