Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 42
Ekonomiczne Problemy Usług
2009, Numer 44, cz. 2
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Małgorzata Brojak-Trzaskowska
Juliusz Engelhardt
Małgorzata Porada-Rochoń
Aneta Sokół
s. 9-10
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Aneta Sokół, Wprowadzenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 9-10
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491889, author = "Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Aneta Sokół", title = "Wprowadzenie", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 9-10, }
Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości
Kazimierz Morozowicz
s. 11-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Morozowicz, Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 11-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491890, author = "Kazimierz Morozowicz", title = "Charakterystyka zachowań organizacyjnych w świetle badań nad współzależnością cech osobowości", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-20, }
Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów
Przemysław Mućko
s. 21-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Mućko, Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 21-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491892, author = "Przemysław Mućko", title = "Rachunek kosztów działań sterowany czasem na tle innych odmian rachunku kosztów", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 21-29, }
Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?
Wojciech Machel
Bogdan Nadolski
s. 31-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Nadolski, Wojciech Machel, Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 31-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491893, author = "Bogdan Nadolski, Wojciech Machel", title = "Czy nowoczesne przedsiębiorstwa korzystają z koncepcji CRM dla poprawy konkurencyjności?", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 31-44, }
Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego
Tomasz Norek
s. 45-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Norek, Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 45-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491894, author = "Tomasz Norek", title = "Bariery rozwoju działalności innowacyjnej firm sektora MSP branży morskiej regionu zachodniopomorskiego", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 45-57, }
Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnect
Urszula Nowacka
s. 59-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Nowacka, Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnect, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 59-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491895, author = "Urszula Nowacka", title = "Szansa rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wejście na rynek NewConnect", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 59-66, }
Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro
Magdalena Olczyk
s. 67-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Olczyk, Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 67-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491896, author = "Magdalena Olczyk", title = "Problemy pomiaru innowacyjności na poziomie mikro", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 67-76, }
Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur
Wiesława Olkowska
s. 77-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Olkowska, Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 77-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491897, author = "Wiesława Olkowska", title = "Ocena płynności finansowej przedsiębiorstw regionu Warmii i Mazur", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 77-84, }
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej
Agnieszka Opałka
s. 85-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Opałka, Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 85-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491898, author = "Agnieszka Opałka", title = "Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa jako nowoczesna strategia prowadzenia działalności gospodarczej", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 85-94, }
Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku
Józef Perenc
s. 95-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 95-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491899, author = "Józef Perenc", title = "Nowoczesne przedsiębiorstwo spedycyjne i transportowe na europejskim rynku", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 95-104, }
Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa
Kamila Peszko
s. 105-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 105-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491901, author = "Kamila Peszko", title = "Wpływ komunikacji z pracownikami i promocji dodatkowej na funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 105-112, }
Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce
Barbara Ptaszyńska
s. 113-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Ptaszyńska, Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 113-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491903, author = "Barbara Ptaszyńska", title = "Polityka restrukturyzacyjna sektorów o szczególnym znaczeniu dla gospodarki na przykładzie górnictwa węgla kamiennego w Polsce", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 113-122, }
Innowacyjna gospodarka
Judyta Przyłuska
s. 123-130
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Judyta Przyłuska, Innowacyjna gospodarka, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 123-130
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491904, author = "Judyta Przyłuska", title = "Innowacyjna gospodarka", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 123-130, }
Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich
Bolesław Goranczewski
Daniel Puciato
s. 131-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Puciato, Bolesław Goranczewski, Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 131-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491905, author = "Daniel Puciato, Bolesław Goranczewski", title = "Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 131-139, }
Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej
Aleksandra Radziszewska
s. 141-149
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Radziszewska, Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 141-149
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491906, author = "Aleksandra Radziszewska", title = "Kreowanie kapitału relacyjnego przedsiębiorstwa w działalności e-biznesowej", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 141-149, }
Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach
Jolanta Rosłon
s. 151-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Rosłon, Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 151-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491907, author = "Jolanta Rosłon", title = "Przesłanki wyboru leasingu jako formy finansowania zakupów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 151-159, }
Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym
Małgorzata Rozkwitalska
s. 161-178
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Rozkwitalska, Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 161-178
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491909, author = "Małgorzata Rozkwitalska", title = "Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 161-178, }
Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Włodzimierz Rudny
s. 179-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Rudny, Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 179-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491900, author = "Włodzimierz Rudny", title = "Zdolność absorpcji wiedzy jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 179-186, }
Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Ewa Rydzewska
s. 187-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Rydzewska, Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 187-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491908, author = "Ewa Rydzewska", title = "Wpływ funduszy strukturalnych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 187-195, }
Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw
Łukasz Skiba
s. 197-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skiba, Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 197-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491902, author = "Łukasz Skiba", title = "Wpływ poziomu integracji załogi pracowniczej na sprawność socjologiczną małych przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 197-204, }
Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
Anna Słocińska
s. 205-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Słocińska, Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 205-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491911, author = "Anna Słocińska", title = "Prakseologiczny wymiar systemu świadczeń pracowniczych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 205-213, }
Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej
Magdalena Sługocka
s. 215-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Sługocka, Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 215-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491910, author = "Magdalena Sługocka", title = "Znaczenie Programu Infrastruktura i Środowisko w rozwoju infrastruktury kolejowej", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 215-222, }
Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej
Monika Słupińska
s. 223-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Słupińska, Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 223-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491912, author = "Monika Słupińska", title = "Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 223-232, }
Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach
Aneta Sokół
s. 233-245
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Sokół, Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 233-245
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491913, author = "Aneta Sokół", title = "Ocena wpływu stymulatorów i barier rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 233-245, }
Wartość rynkowa przedsiębiorstw : próba oceny wyceny wiedzy
Aneta Sokół
Anna Owidia Surmacz
s. 247-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Sokół, Anna Owidia Surmacz, Wartość rynkowa przedsiębiorstw : próba oceny wyceny wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 247-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491914, author = "Aneta Sokół, Anna Owidia Surmacz", title = "Wartość rynkowa przedsiębiorstw : próba oceny wyceny wiedzy", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 247-258, }
Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach
Izabela Stańczyk
Mariusz Trojak
s. 259-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Stańczyk, Mariusz Trojak, Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 259-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491915, author = "Izabela Stańczyk, Mariusz Trojak", title = "Metodyka parametryzowania potrzeb szkoleniowych w przedsiębiorstwach", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 259-265, }
Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii
Przemysław Niewiadomski
Krzysztof Sterna
s. 267-273
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Sterna, Przemysław Niewiadomski, Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 267-273
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493156, author = "Krzysztof Sterna, Przemysław Niewiadomski", title = "Ewolucja klasycznego podejścia do zarządzania środowiskowego w przedsiębiorstwie produkcyjnym w stronę nowych koncepcji zarządzania z uwzględnieniem problemów makroergonomii", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 267-273, }
Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach
Magdalena M. Stuss
s. 275-281
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena M. Stuss, Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 275-281
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493157, author = "Magdalena M. Stuss", title = "Payrolling jako narzędzie rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych przedsiębiorstwach", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 275-281, }
Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych
Wojciech Szadziul
s. 283-292
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Szadziul, Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 283-292
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493159, author = "Wojciech Szadziul", title = "Metodyka doboru jednostek transportowych w przedsiębiorstwie budowlanym przy realizacji planów inwestycyjnych", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 283-292, }
Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy
Alina Szewc-Rogalska
s. 293-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Szewc-Rogalska, Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 293-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493160, author = "Alina Szewc-Rogalska", title = "Mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 293-305, }
Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe
Anna Szwajlik
s. 307-315
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Szwajlik, Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 307-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493162, author = "Anna Szwajlik", title = "Obszary konkurowania w sektorze agencji reklamowych a wybór właściwej strategii przez lokalne agencje reklamowe", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 307-315, }
Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
Agata Szydlik-Leszczyńska
s. 317-325
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Szydlik-Leszczyńska, Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 317-325
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493163, author = "Agata Szydlik-Leszczyńska", title = "Kompetencje pracowników wiedzy jako czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 317-325, }
Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji
Grzegorz Świszcz
s. 327-334
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Świszcz, Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 327-334
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493165, author = "Grzegorz Świszcz", title = "Problematyka wyceny wartości przedsiębiorstwa w dobie globalizacji", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 327-334, }
Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Piotr Tworek
s. 335-343
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Tworek, Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 335-343
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493166, author = "Piotr Tworek", title = "Zarządzanie ryzykiem jako proces wspomagający kierowanie nowoczesnym przedsiębiorstwem", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 335-343, }
Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu
Katarzyna Tubielewicz
s. 345-354
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Tubielewicz, Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 345-354
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493178, author = "Katarzyna Tubielewicz", title = "Konkurencyjność portów morskich w globalnym otoczeniu", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 345-354, }
Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw
Waldemar Walczak
s. 355-362
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Walczak, Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 355-362
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493167, author = "Waldemar Walczak", title = "Źródła kreowania wartości współczesnych przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 355-362, }
Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją
Agnieszka Konys
Jarosław Wątróbski
s. 363-379
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Wątróbski, Agnieszka Konys, Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 363-379
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493169, author = "Jarosław Wątróbski, Agnieszka Konys", title = "Portal korporacyjny w zarządzaniu organizacją", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 363-379, }
Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa
Sylwia Wiśniewska
s. 381-389
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Wiśniewska, Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 381-389
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493170, author = "Sylwia Wiśniewska", title = "Odnowa strategiczna jako proces doskonalenia przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 381-389, }
Zamówienia publiczne a przedsiębiorca
Mariusz Zaborowski
s. 391-400
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Zaborowski, Zamówienia publiczne a przedsiębiorca, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 391-400
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493172, author = "Mariusz Zaborowski", title = "Zamówienia publiczne a przedsiębiorca", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 391-400, }
Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa
Katarzyna Żak
s. 401-408
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Żak, Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 401-408
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493173, author = "Katarzyna Żak", title = "Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 401-408, }
Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem
Zbigniew Szumański
Wojciech Żebrowski
s. 409-419
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Żebrowski, Zbigniew Szumański, Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 409-419
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493175, author = "Wojciech Żebrowski, Zbigniew Szumański", title = "Laboratorium ERP jako generator innowacyjnych metod i koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 409-419, }
Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta
Tomasz Żyminkowski
s. 421-430
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Żyminkowski, Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 44, cz. 2, s. 421-430
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493177, author = "Tomasz Żyminkowski", title = "Rola rekomendacji w tworzeniu wartości klienta", year = 2009, volume = , number = 44, cz. 2, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 421-430, }