Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 35
Ekonomiczne Problemy Usług
2009, Numer 46
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Aleksander Panasiuk
s. 7-8
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Panasiuk, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 7-8
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491951, author = "Aleksander Panasiuk", title = "Wstęp", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7-8, }
Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu
Jolanta Burandt
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Burandt, Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491952, author = "Jolanta Burandt", title = "Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 9-18, }
Kryzys szansą na własne "M"
Aleksandra Chołodowska
s. 19-25
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Chołodowska, Kryzys szansą na własne "M", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 19-25
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491953, author = "Aleksandra Chołodowska", title = "Kryzys szansą na własne "M"", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 19-25, }
Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej
Urszula Chrąchol
s. 27-34
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 27-34
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491954, author = "Urszula Chrąchol", title = "Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 27-34, }
Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej
Jacek Chudzicki
s. 35-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Chudzicki, Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 35-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491955, author = "Jacek Chudzicki", title = "Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 35-47, }
Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu
Kinga Ćwigoń-Szymczak
s. 49-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kinga Ćwigoń-Szymczak, Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 49-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491956, author = "Kinga Ćwigoń-Szymczak", title = "Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 49-58, }
Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych
Mateusz Gołba
s. 59-67
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Gołba, Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 59-67
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491957, author = "Mateusz Gołba", title = "Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 59-67, }
Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego
Marta Górska
s. 69-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Górska, Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 69-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491958, author = "Marta Górska", title = "Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 69-80, }
Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen)
Agnieszka Grzędzińska
s. 81-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Grzędzińska, Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 81-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491959, author = "Agnieszka Grzędzińska", title = "Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen)", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 81-91, }
Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce
Piotr Gutowski
s. 93-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Gutowski, Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 93-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491960, author = "Piotr Gutowski", title = "Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 93-106, }
Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych
Agnieszka Janota
s. 107-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Janota, Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 107-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491961, author = "Agnieszka Janota", title = "Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 107-122, }
Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu
Marcin Janowski
s. 123-130
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Janowski, Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 123-130
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491962, author = "Marcin Janowski", title = "Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 123-130, }
Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce
Zuzanna Kłos
s. 131-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zuzanna Kłos, Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 131-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491963, author = "Zuzanna Kłos", title = "Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 131-144, }
Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu
Izabela Kowalczyk
s. 145-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Kowalczyk, Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 145-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491964, author = "Izabela Kowalczyk", title = "Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 145-154, }
Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej
Emilia Kuciaba
s. 155-162
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Emilia Kuciaba, Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 155-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491965, author = "Emilia Kuciaba", title = "Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 155-162, }
Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego
Michał Kuściński
s. 163-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Kuściński, Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 163-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491966, author = "Michał Kuściński", title = "Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 163-173, }
Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce
Anna Lachowska
s. 175-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Lachowska, Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 175-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{491967, author = "Anna Lachowska", title = "Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 175-182, }
Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych
Urszula Maciejczuk-Tytus
s. 183-189
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Maciejczuk-Tytus, Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 183-189
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492148, author = "Urszula Maciejczuk-Tytus", title = "Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 183-189, }
Klastry w czasach kryzysu
Magdalena Małachowska
s. 191-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Małachowska, Klastry w czasach kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 191-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492149, author = "Magdalena Małachowska", title = "Klastry w czasach kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 191-196, }
Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy
Katarzyna Nowacka-Bandosz
s. 197-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Nowacka-Bandosz, Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 197-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492150, author = "Katarzyna Nowacka-Bandosz", title = "Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 197-208, }
Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin
Grzegorz Andrzej Olkowski
s. 209-218
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Andrzej Olkowski, Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 209-218
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492151, author = "Grzegorz Andrzej Olkowski", title = "Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 209-218, }
Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu
Izabela Ostrowska
s. 219-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 219-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492187, author = "Izabela Ostrowska", title = "Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 219-228, }
SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu
Tomasz Jan Palczewski
s. 229-236
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Jan Palczewski, SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 229-236
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492186, author = "Tomasz Jan Palczewski", title = "SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-236, }
Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu
Piotr Piotrowicz
s. 237-246
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Piotrowicz, Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 237-246
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492188, author = "Piotr Piotrowicz", title = "Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 237-246, }
Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego
Renata Pisarek
s. 247-256
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Pisarek, Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 247-256
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492189, author = "Renata Pisarek", title = "Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 247-256, }
Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu
Jolanta Rab-Przybyłowicz
Aleksandra Sibilska
s. 257-267
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska, Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 257-267
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492190, author = "Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska", title = "Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 257-267, }
Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego
Andrzej Rzeczycki
s. 269-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Rzeczycki, Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 269-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492192, author = "Andrzej Rzeczycki", title = "Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 269-275, }
Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności
Antoni Gwarek
Wioleta Samitowska
s. 277-288
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioleta Samitowska, Antoni Gwarek, Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 277-288
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492193, author = "Wioleta Samitowska, Antoni Gwarek", title = "Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 277-288, }
Kapitał ludzki w dobie kryzysu
Małgorzata Smolska
s. 289-300
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Smolska, Kapitał ludzki w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 289-300
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492194, author = "Małgorzata Smolska", title = "Kapitał ludzki w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 289-300, }
Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL
Mariusz Sowa
s. 301-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Sowa, Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 301-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492195, author = "Mariusz Sowa", title = "Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 301-310, }
Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu
Agnieszka Strycharczyk
s. 311-320
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Strycharczyk, Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 311-320
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492196, author = "Agnieszka Strycharczyk", title = "Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 311-320, }
Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce
Hubert Świadek
s. 321-329
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hubert Świadek, Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 321-329
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492197, author = "Hubert Świadek", title = "Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 321-329, }
Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego
Monika Tatarczuk
s. 331-340
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Tatarczuk, Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 331-340
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492198, author = "Monika Tatarczuk", title = "Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 331-340, }
Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa
Władysław Wojan
s. 341-351
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Władysław Wojan, Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 341-351
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492199, author = "Władysław Wojan", title = "Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 341-351, }
Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego
Monika Wojtkiewicz
s. 353-364
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 46, s. 353-364
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{492200, author = "Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego", year = 2009, volume = , number = 46, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 353-364, }