Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 72
Ekonomiczne Problemy Usług
2009, Numer 41
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 9
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 9
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493643, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 9, }
Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego
Jadwiga Biesaga-Słomczewska
s. 13-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 13-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493641, author = "Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 13-20, }
Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu
Monika Boguszewicz-Kreft
s. 21-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Boguszewicz-Kreft, Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 21-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493642, author = "Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Emocje w interakcjach biznesowych : przyszłość marketingu", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 21-28, }
Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klient
Paweł Chlipała
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Chlipała, Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klient, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493644, author = "Paweł Chlipała", title = "Wartość dla klienta jako płaszczyzna budowania relacji przedsiębiorstwo usługowe - klient", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 29-38, }
Marketing relacji : istota i czynniki wpływające na sukces
Anna Drapińska
s. 39-45
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Marketing relacji : istota i czynniki wpływające na sukces, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 39-45
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493645, author = "Anna Drapińska", title = "Marketing relacji : istota i czynniki wpływające na sukces", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 39-45, }
Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego
Joanna Hernik
s. 46-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 46-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493646, author = "Joanna Hernik", title = "Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 46-53, }
Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim
Krystyna Iwińska-Knop
Jarosław Linka
s. 54-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka, Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 54-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493837, author = "Krystyna Iwińska-Knop, Jarosław Linka", title = "Marketing relacji w działalności polskich firm na rynku chińskim", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 54-63, }
Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców
Anna Knapik
s. 64-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Knapik, Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 64-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493650, author = "Anna Knapik", title = "Calimeromarketing : filozofia marketingowa dla drobnych przedsiębiorców", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 64-70, }
Strukturalna ekwiwalencja pozycji interakcji rynkowych : ujęcie sieciowe
Marek Kowalska-Musiał
s. 71-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Kowalska-Musiał, Strukturalna ekwiwalencja pozycji interakcji rynkowych : ujęcie sieciowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 71-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493649, author = "Marek Kowalska-Musiał", title = "Strukturalna ekwiwalencja pozycji interakcji rynkowych : ujęcie sieciowe", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 71-78, }
Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym
Aleksander Lotko
s. 79-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Lotko, Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 79-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493651, author = "Aleksander Lotko", title = "Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 79-83, }
Identyfikatorzy nowych trendów
Jacek Stanisław Ławicki
s. 84-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Stanisław Ławicki, Identyfikatorzy nowych trendów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 84-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493647, author = "Jacek Stanisław Ławicki", title = "Identyfikatorzy nowych trendów", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 84-89, }
Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku
Miłosz Łuczak
s. 90-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miłosz Łuczak, Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 90-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493652, author = "Miłosz Łuczak", title = "Aktywne kształtowanie partnerskich relacji z konsumentami przesłanką przewagi konkurencyjnej na rynku", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 90-96, }
Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń
Aleksandra Makowska
s. 97-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Makowska, Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 97-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493653, author = "Aleksandra Makowska", title = "Ewolucja marketingu partnerskiego na przykładzie ubezpieczeń", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 97-102, }
Marketing partnerski : prawdy i mity
Dariusz Oczachowski
s. 103-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Marketing partnerski : prawdy i mity, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 103-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493654, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Marketing partnerski : prawdy i mity", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 103-111, }
Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Józef Perenc
s. 112-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 112-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493660, author = "Józef Perenc", title = "Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 112-120, }
Partnerstwo intraorganizacyjne przejawem przedsiębiorczości wewnętrznej
Bogusław Bembenek
Teresa Piecuch
s. 121-129
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Piecuch, Bogusław Bembenek, Partnerstwo intraorganizacyjne przejawem przedsiębiorczości wewnętrznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 121-129
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493661, author = "Teresa Piecuch, Bogusław Bembenek", title = "Partnerstwo intraorganizacyjne przejawem przedsiębiorczości wewnętrznej", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 121-129, }
Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych
Stanisław Pilarski
s. 130-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Pilarski, Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 130-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493662, author = "Stanisław Pilarski", title = "Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 130-139, }
Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej
Marek Rawski
s. 140-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Rawski, Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 140-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493663, author = "Marek Rawski", title = "Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 140-148, }
Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji
Adam Sagan
Anna Siwy-Hudowska
s. 149-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska, Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 149-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493665, author = "Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska", title = "Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 149-156, }
Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich
Danuta Szwajca
s. 157-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Szwajca, Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 157-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493666, author = "Danuta Szwajca", title = "Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 157-164, }
Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji
Jan Mikołajczyk
Tomasz Wanat
s. 165-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk, Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 165-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493667, author = "Tomasz Wanat, Jan Mikołajczyk", title = "Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 165-171, }
Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich
Paweł Waniowski
s. 172-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 172-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493669, author = "Paweł Waniowski", title = "Koncepcja Fair Trade jako forma kształtowania relacji partnerskich", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 172-179, }
Partnerstwo w działalności przedsiębiorstw Doliny Lotniczej
Bogusław Bembenek
s. 183-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Partnerstwo w działalności przedsiębiorstw Doliny Lotniczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 183-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493670, author = "Bogusław Bembenek", title = "Partnerstwo w działalności przedsiębiorstw Doliny Lotniczej", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 183-191, }
Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań
Katarzyna Bilińska-Reformat
s. 192-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Bilińska-Reformat, Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 192-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493671, author = "Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Relacje organizacji wielkopowierzchniowych z klientami w świetle badań", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 192-200, }
Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem
Magdalena Daszkiewicz
s. 201-210
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 201-210
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493672, author = "Magdalena Daszkiewicz", title = "Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 201-210, }
Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych
Paweł Dobski
s. 211-219
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Dobski, Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 211-219
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493683, author = "Paweł Dobski", title = "Zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie handlu detalicznego w świetle badań empirycznych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 211-219, }
Marketing partnerski w Zakładach Opieki Zdrowotnej : opinie i oczekiwania
Anna Frankowska
s. 220-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Frankowska, Marketing partnerski w Zakładach Opieki Zdrowotnej : opinie i oczekiwania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 220-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493686, author = "Anna Frankowska", title = "Marketing partnerski w Zakładach Opieki Zdrowotnej : opinie i oczekiwania", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 220-228, }
Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Edyta Gołąb
s. 229-234
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb, Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 229-234
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493688, author = "Edyta Gołąb", title = "Budowa relacji z klientami na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-234, }
Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych
Hanna Hall
s. 235-242
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 235-242
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493690, author = "Hanna Hall", title = "Satysfakcja konsumenta jako przedmiot badań marketingowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 235-242, }
Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 243-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 243-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493692, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji non profit i firm biznesu", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 243-250, }
Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemy
Regina Klimkowska
s. 251-257
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Regina Klimkowska, Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 251-257
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493693, author = "Regina Klimkowska", title = "Finansowe aspekty działań marketingowych na rynku samochodów osobowych w Polsce : wybrane problemy", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 251-257, }
Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 258-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 258-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493700, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 258-265, }
Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw
Rafał Mazur
s. 266-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Mazur, Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 266-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493702, author = "Rafał Mazur", title = "Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 266-271, }
Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży
Izabela Michalska-Dudek
s. 272-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Michalska-Dudek, Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 272-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493704, author = "Izabela Michalska-Dudek", title = "Wykorzystanie programów lojalnościowych na rynku biur podróży", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 272-279, }
Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 280-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 280-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493706, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing uczelni wspierający rozwój i komercjalizację badań", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 280-289, }
Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych
Maciej Schulz
s. 290-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Schulz, Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 290-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493709, author = "Maciej Schulz", title = "Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 290-299, }
Marketing logistyczny w łańcuchu dostaw
Anna Wiktorowska-Jasik
s. 300-305
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wiktorowska-Jasik, Marketing logistyczny w łańcuchu dostaw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 300-305
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493710, author = "Anna Wiktorowska-Jasik", title = "Marketing logistyczny w łańcuchu dostaw", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 300-305, }
Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych
Iwona Wilk
s. 306-312
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 306-312
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493712, author = "Iwona Wilk", title = "Relacje partnerskie w usługach agroturystycznych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 306-312, }
Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych
Anita Usielska
Stanisława Wilmańska-Sosnowska
s. 313-318
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Anita Usielska, Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 313-318
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493714, author = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Anita Usielska", title = "Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 313-318, }
Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji
Mirella Barańska-Fischer
Grzegorz Szymański
s. 321-328
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 321-328
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493716, author = "Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 321-328, }
Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji
Kazimierz Cyran
Sławomir Dybka
s. 329-336
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 329-336
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493718, author = "Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 329-336, }
Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych
Magdalena Grębosz
s. 337-344
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 337-344
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493721, author = "Magdalena Grębosz", title = "Motywy realizacji strategii co-brandingu w świetle badań empirycznych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 337-344, }
Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Magdalena Małkiewicz
Ireneusz Żuchowski
s. 345-353
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski, Magdalena Małkiewicz, Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 345-353
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493725, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski, Magdalena Małkiewicz", title = "Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 345-353, }
Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych
Małgorzata Kieżel
s. 354-363
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kieżel, Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 354-363
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493728, author = "Małgorzata Kieżel", title = "Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 354-363, }
Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach)
Grażyna Koniorczyk
s. 364-371
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Koniorczyk, Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 364-371
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493732, author = "Grażyna Koniorczyk", title = "Partnerstwo w kształtowaniu oferty produktowej tanich firm komunikacyjnych : (na wybranych przykładach)", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 364-371, }
Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami
Paweł Kowalski
s. 372-381
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kowalski, Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 372-381
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493733, author = "Paweł Kowalski", title = "Category management : model partnerstwa między siecią detaliczną a dostawcami", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 372-381, }
Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku
Wiesław Michał Maziarz
s. 382-388
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Michał Maziarz, Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 382-388
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493735, author = "Wiesław Michał Maziarz", title = "Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 382-388, }
Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych
Adam Rudzewicz
s. 389-395
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 389-395
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493737, author = "Adam Rudzewicz", title = "Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 389-395, }
Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami
Grażyna Śmigielska
s. 396-402
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 396-402
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493739, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 396-402, }
Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych
Joanna Wiechoczek
s. 403-413
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wiechoczek, Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 403-413
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493741, author = "Joanna Wiechoczek", title = "Metody i narzędzia współdziałania producenta i konsumenta w procesie kształtowania trwałych produktów wybieralnych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 403-413, }
Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych
Joanna Wyrwisz
s. 414-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 414-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493743, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Marketing relacji w procesie dyfuzji innowacji produktowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 414-421, }
Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych
Bogumił Czerwiński
s. 425-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumił Czerwiński, Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 425-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493745, author = "Bogumił Czerwiński", title = "Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 425-433, }
Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CSR
Anna Czubała
s. 434-439
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Czubała, Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CSR, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 434-439
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493787, author = "Anna Czubała", title = "Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CSR", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 434-439, }
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenker
Barbara Kos
s. 440-449
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenker, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 440-449
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493790, author = "Barbara Kos", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL na przykładzie DB Schenker", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 440-449, }
Rozwój marketingu w świetle społecznych postaw konsumentów
Wojciech Kozłowski
s. 450-457
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Rozwój marketingu w świetle społecznych postaw konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 450-457
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493792, author = "Wojciech Kozłowski", title = "Rozwój marketingu w świetle społecznych postaw konsumentów", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 450-457, }
Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie
Jan Kreft
s. 458-465
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Kreft, Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 458-465
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493793, author = "Jan Kreft", title = "Odbudowa zaufania : kluczowe wyzwanie marketingu w kryzysie", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 458-465, }
Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesu
Małgorzata Lotko
s. 466-471
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lotko, Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 466-471
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493796, author = "Małgorzata Lotko", title = "Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element społecznej odpowiedzialności biznesu", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 466-471, }
Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 472-481
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 472-481
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493799, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania rozwoju i funkcje społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 472-481, }
Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach
Tomasz Norek
s. 482-490
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Norek, Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 482-490
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493801, author = "Tomasz Norek", title = "Analiza i ocena wybranych aspektów wdrażania informatycznych systemów klasy CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 482-490, }
Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych
Karolina Orzeł
s. 491-496
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Orzeł, Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 491-496
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493802, author = "Karolina Orzeł", title = "Koncepcja CRM w budowaniu relacji na rynkach B2B na przykładzie systemów franchisingowych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 491-496, }
Marketing partnerski a CRM
Joanna Petrykowska
s. 497-501
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Marketing partnerski a CRM, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 497-501
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493803, author = "Joanna Petrykowska", title = "Marketing partnerski a CRM", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 497-501, }
Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia
Anetta Pukas
s. 502-508
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 502-508
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493805, author = "Anetta Pukas", title = "Podstawy informacyjne decyzji w zakresie budowania relacji z klientami : możliwości i ograniczenia", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 502-508, }
Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu
Ewa Kasperska
s. 511-519
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kasperska, Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 511-519
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493806, author = "Ewa Kasperska", title = "Współpraca samorządów lokalnych i uczestników lokalnego rynku w budowaniu oferty turystycznej regionu", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 511-519, }
Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego
Agnieszka Lewandowska
Beata Meyer
s. 520-527
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Meyer, Agnieszka Lewandowska, Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 520-527
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493807, author = "Beata Meyer, Agnieszka Lewandowska", title = "Znaczenie współpracy w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 520-527, }
Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego
Elżbieta Nawrocka
s. 538-545
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Nawrocka, Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 538-545
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493809, author = "Elżbieta Nawrocka", title = "Współpraca w kształtowaniu wizerunku obszaru turystycznego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 538-545, }
Współpraca w ramach PPP : studium przypadków
Anna Rychły-Lipińska
s. 546-554
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Rychły-Lipińska, Współpraca w ramach PPP : studium przypadków, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 546-554
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493810, author = "Anna Rychły-Lipińska", title = "Współpraca w ramach PPP : studium przypadków", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 546-554, }
Partnerstwo w kreowaniu wartości produktu turystycznego obszaru recepcji
Renata Seweryn
s. 555-562
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Partnerstwo w kreowaniu wartości produktu turystycznego obszaru recepcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 555-562
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493812, author = "Renata Seweryn", title = "Partnerstwo w kreowaniu wartości produktu turystycznego obszaru recepcji", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 555-562, }
Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych
Alicja Głowacka-Rębała
Joanna Sielska
s. 563-569
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Sielska, Alicja Głowacka-Rębała, Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 563-569
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493813, author = "Joanna Sielska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Kształtowanie partnerskich relacji Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 563-569, }
Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady
Agnieszka Smalec
s. 570-578
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 570-578
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493815, author = "Agnieszka Smalec", title = "Współpraca partnerska regionów : wybrane przykłady", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 570-578, }
Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego
Tomasz Taraszkiewicz
s. 579-586
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Taraszkiewicz, Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 579-586
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493816, author = "Tomasz Taraszkiewicz", title = "Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 579-586, }
Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych
Marzena Wanagos
s. 587-596
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 587-596
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493818, author = "Marzena Wanagos", title = "Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 587-596, }
Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspekty
Magdalena Zioło
s. 597-605
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Zioło, Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 41, s. 597-605
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493819, author = "Magdalena Zioło", title = "Partnerstwo w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej jednostki samorządu terytorialnego : wybrane aspekty", year = 2009, volume = , number = 41, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 597-605, }