Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 38
Ekonomiczne Problemy Usług
2010, Numer 56
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56,
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493050, author = "", title = "", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = , }
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493040, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7, }
Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym
Anna Adamik
Marek Matejun
s. 11-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Adamik, Marek Matejun, Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 11-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493041, author = "Anna Adamik, Marek Matejun", title = "Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-22, }
Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych
Mirella Barańska-Fischer
s. 23-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 23-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493042, author = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 23-33, }
Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju
Anna Goral
s. 35-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Goral, Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 35-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493044, author = "Anna Goral", title = "Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 35-47, }
Atrakcyjność turystyczna Olsztyna
Wojciech Kozłowski
Jacek Michalak
s. 49-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Atrakcyjność turystyczna Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 49-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493045, author = "Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Atrakcyjność turystyczna Olsztyna", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 49-59, }
Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym
Marek Rawski
s. 61-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Rawski, Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 61-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493046, author = "Marek Rawski", title = "Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 61-73, }
Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi)
Renata Seweryn
s. 75-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 75-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493047, author = "Renata Seweryn", title = "Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi)", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 75-87, }
Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich
Daniel Szostak
s. 89-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 89-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493048, author = "Daniel Szostak", title = "Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 89-97, }
Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacje
Adam Figiel
s. 101-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Figiel, Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 101-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493049, author = "Adam Figiel", title = "Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacje", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 101-112, }
Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina
Anna Gardzińska
Marta Sidorkiewicz
s. 113-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Gardzińska, Marta Sidorkiewicz, Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 113-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493052, author = "Anna Gardzińska, Marta Sidorkiewicz", title = "Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 113-124, }
Atrakcyjność turystyczna nałęczowa w świetle badań marketingowych
Grzegorz Godlewski
s. 125-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Godlewski, Atrakcyjność turystyczna nałęczowa w świetle badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 125-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493051, author = "Grzegorz Godlewski", title = "Atrakcyjność turystyczna nałęczowa w świetle badań marketingowych", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 125-131, }
Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu
Sławomir Kotylak
s. 133-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Kotylak, Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 133-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493053, author = "Sławomir Kotylak", title = "Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 133-143, }
Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna
Andrzej Kowalkowski
Jacek Michalak
s. 145-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 145-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493054, author = "Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 145-155, }
Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego
Mariola Łuczak
s. 157-167
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Łuczak, Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 157-167
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493055, author = "Mariola Łuczak", title = "Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 157-167, }
Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego)
Sylwester Makarski
s. 169-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwester Makarski, Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 169-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493056, author = "Sylwester Makarski", title = "Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego)", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 169-181, }
Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie
Katarzyna Orfin
s. 183-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Orfin, Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 183-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493057, author = "Katarzyna Orfin", title = "Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 183-192, }
Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Krzysztof Barczyk
Grażyna Rosa
s. 193-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Krzysztof Barczyk, Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 193-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493058, author = "Grażyna Rosa, Krzysztof Barczyk", title = "Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 193-200, }
Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina
Agnieszka Smalec
Piotr Wachowicz
s. 201-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 201-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493059, author = "Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 201-212, }
Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań
Monika Zajkowska
s. 213-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 213-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494188, author = "Monika Zajkowska", title = "Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 213-221, }
Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza
Bogusław Bembenek
s. 225-236
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 225-236
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494190, author = "Bogusław Bembenek", title = "Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 225-236, }
Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa
Piotr Blicharz
Marcin Gąsior
s. 237-245
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 237-245
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494192, author = "Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 237-245, }
Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 247-255
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 247-255
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494193, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 247-255, }
Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów
Marta Kawa
s. 257-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Kawa, Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 257-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494195, author = "Marta Kawa", title = "Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 257-269, }
Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych
Jolanta Kondratowicz-Pozorska
s. 271-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 271-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494197, author = "Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 271-278, }
Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 279-291
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 279-291
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494203, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 279-291, }
Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów
Piotr Gryszel
Andrzej Rapacz
s. 293-304
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel, Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 293-304
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494202, author = "Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel", title = "Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 293-304, }
Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim
Marzena Wanagos
s. 305-314
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 305-314
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494204, author = "Marzena Wanagos", title = "Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 305-314, }
Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne
Joanna Dyczkowska
s. 317-325
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 317-325
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494207, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 317-325, }
Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego
Beata Filipiak
s. 327-335
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Filipiak, Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 327-335
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494209, author = "Beata Filipiak", title = "Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 327-335, }
Sport jako element działań promocyjnych polskich miast
Marcin Gębarowski
s. 337-345
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Sport jako element działań promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 337-345
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494212, author = "Marcin Gębarowski", title = "Sport jako element działań promocyjnych polskich miast", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 337-345, }
Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu
Ewa Kasperska
s. 347-358
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kasperska, Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 347-358
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494215, author = "Ewa Kasperska", title = "Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 347-358, }
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego
Wiesława Kuźniar
s. 359-368
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 359-368
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494219, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 359-368, }
"Idea good governance" i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie
Aleksandra Makowska
s. 369-376
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Makowska, "Idea good governance" i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 369-376
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494222, author = "Aleksandra Makowska", title = ""Idea good governance" i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 369-376, }
Przesłanki promocji miast i regionów
Andrzej Raszkowski
s. 377-387
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Przesłanki promocji miast i regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 377-387
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494227, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Przesłanki promocji miast i regionów", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 377-387, }
Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu
Adam Rudzewicz
s. 389-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 389-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494229, author = "Adam Rudzewicz", title = "Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 389-398, }
E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy
Tomasz Taraszkiewicz
s. 399-411
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Taraszkiewicz, E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 399-411
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494232, author = "Tomasz Taraszkiewicz", title = "E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 399-411, }
Wydarzenia sportowe jako element promocji miast
Mirosław Zalech
s. 413-422
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Wydarzenia sportowe jako element promocji miast , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 56, s. 413-422
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494235, author = "Mirosław Zalech", title = "Wydarzenia sportowe jako element promocji miast ", year = 2010, volume = , number = 56, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 413-422, }