Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 57
Ekonomiczne Problemy Usług
2010, Numer 55
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55,
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501820, author = "", title = "", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = , }
Wstęp
Leszek Gracz
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 9
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 9
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501522, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 9, }
Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego
Marek Grzybowski
s. 13-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 13-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501804, author = "Marek Grzybowski", title = "Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 13-24, }
Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce
Regina Klimkowska
s. 25-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Regina Klimkowska, Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 25-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501805, author = "Regina Klimkowska", title = "Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 25-35, }
Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 37-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 37-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501806, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 37-47, }
Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka)
Barbara Kos
s. 49-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 49-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501807, author = "Barbara Kos", title = "Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka)", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 49-58, }
Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych
Agnieszka Kujawińska
Ewa Więcek-Janka
s. 59-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka, Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 59-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501808, author = "Agnieszka Kujawińska, Ewa Więcek-Janka", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 59-68, }
Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce
Dariusz Oczachowski
s. 69-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 69-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501809, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 69-81, }
Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw : wyniki badań
Tomasz Surmacz
s. 83-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Surmacz, Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 83-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501810, author = "Tomasz Surmacz", title = "Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw : wyniki badań", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 83-90, }
Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym
Katarzyna Szalonka
s. 91-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 91-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501811, author = "Katarzyna Szalonka", title = "Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 91-103, }
Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań
Izabela Szlis
s. 105-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Szlis, Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 105-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501812, author = "Izabela Szlis", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 105-115, }
Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce
Grażyna Śmigielska
s. 117-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 117-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501813, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 117-125, }
Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych
Stanisława Wilmańska-Sosnowska
s. 127-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 127-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501814, author = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 127-134, }
Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji
Leonid Worobjow
s. 135-143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leonid Worobjow, Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 135-143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501815, author = "Leonid Worobjow", title = "Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 135-143, }
Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego
Maciej Zastempowski
s. 145-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Zastempowski, Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 145-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501816, author = "Maciej Zastempowski", title = "Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 145-152, }
Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców
Piotr Zawadzki
s. 153-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 153-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501817, author = "Piotr Zawadzki", title = "Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 153-163, }
Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze
Anetta Barska
s. 167-174
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Barska, Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 167-174
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501818, author = "Anetta Barska", title = "Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 167-174, }
Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa
Jacek Chotkowski
s. 175-184
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Chotkowski, Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 175-184
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501819, author = "Jacek Chotkowski", title = "Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 175-184, }
Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności
Kazimierz Cyran
s. 185-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Cyran, Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 185-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501822, author = "Kazimierz Cyran", title = "Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 185-195, }
Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego
Piotr Cyrek
s. 197-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 197-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501821, author = "Piotr Cyrek", title = "Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 197-208, }
Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu
Piotr Czajka
Maria Danuta Głowacka
s. 209-218
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka, Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 209-218
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{502072, author = "Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka", title = "Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 209-218, }
Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU
Beata Meyer
s. 219-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Meyer, Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 219-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501825, author = "Beata Meyer", title = "Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 219-228, }
Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej
Janusz Olearnik
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 229-237
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 229-237
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501826, author = "Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-237, }
Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin
Ryszard Ratajski
s. 239-247
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ryszard Ratajski, Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 239-247
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501827, author = "Ryszard Ratajski", title = "Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK Sp. z o.o. Koszalin", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 239-247, }
Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych
Justyna Bogucka-Kwella
Danuta Rucińska
s. 249-254
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella, Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 249-254
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501828, author = "Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella", title = "Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 249-254, }
Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej
Tomasz Sondej
s. 255-260
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 255-260
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501829, author = "Tomasz Sondej", title = "Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 255-260, }
Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw
Bogdan Wierzbiński
s. 261-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Wierzbiński, Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 261-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501830, author = "Bogdan Wierzbiński", title = "Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 261-271, }
Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim
Bogumił Czerwiński
s. 275-283
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogumił Czerwiński, Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 275-283
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501831, author = "Bogumił Czerwiński", title = "Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 275-283, }
Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji
Joanna Hernik
s. 285-295
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 285-295
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501832, author = "Joanna Hernik", title = "Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 285-295, }
Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego
Małgorzata Keck-Wilk
Iwona Wilk
s. 298-307
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk, Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 298-307
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501833, author = "Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk", title = "Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 298-307, }
Realizacja wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu
Małgorzata Lotko
s. 309-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lotko, Realizacja wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 309-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501834, author = "Małgorzata Lotko", title = "Realizacja wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 309-316, }
Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań
Kamila Peszko
s. 317-324
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 317-324
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501835, author = "Kamila Peszko", title = "Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 317-324, }
Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych
Mateusz Rak
Ewa Woźniak
s. 325-334
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Rak, Ewa Woźniak, Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 325-334
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501836, author = "Mateusz Rak, Ewa Woźniak", title = "Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 325-334, }
Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych
Jolanta Zrałek
s. 335-347
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Zrałek, Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 335-347
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501837, author = "Jolanta Zrałek", title = "Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 335-347, }
Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim
Anna Żelazna-Blicharz
s. 349-359
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Żelazna-Blicharz, Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 349-359
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501838, author = "Anna Żelazna-Blicharz", title = "Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 349-359, }
Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla
Paweł Chlipała
s. 363-374
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Chlipała, Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 363-374
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501839, author = "Paweł Chlipała", title = "Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym : studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 363-374, }
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych
Magdalena Dołhasz
s. 375-384
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 375-384
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501840, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 375-384, }
Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku
Magdalena Grębosz
s. 385-395
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 385-395
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501841, author = "Magdalena Grębosz", title = "Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 385-395, }
Modele komunikacji międzykulturowej
Marcin Komor
s. 397-408
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Modele komunikacji międzykulturowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 397-408
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501842, author = "Marcin Komor", title = "Modele komunikacji międzykulturowej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 397-408, }
Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej
Jarosław Kowalski
s. 409-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Kowalski, Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 409-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501843, author = "Jarosław Kowalski", title = "Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 409-421, }
Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji
Jan Kreft
s. 423-431
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Kreft, Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 423-431
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501844, author = "Jan Kreft", title = "Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 423-431, }
Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)
Małgorzata Bartosik-Purgat
Agnieszka Niezgoda
s. 433-442
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 433-442
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501846, author = "Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 433-442, }
Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów
Robert Nowacki
s. 443-454
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 443-454
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501847, author = "Robert Nowacki", title = "Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 443-454, }
Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań
Joanna Petrykowska
s. 455-461
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 455-461
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501849, author = "Joanna Petrykowska", title = "Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 455-461, }
Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych
Aleksandra Radziszewska
s. 463-473
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Radziszewska, Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 463-473
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501851, author = "Aleksandra Radziszewska", title = "Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 463-473, }
Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym
Joanna Wardzała-Kordyś
s. 475-487
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wardzała-Kordyś, Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 475-487
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501853, author = "Joanna Wardzała-Kordyś", title = "Kultura narodowa i kultura organizacyjna : komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 475-487, }
Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientami
Maciej Czaplewski
s. 491-499
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Czaplewski, Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 491-499
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501903, author = "Maciej Czaplewski", title = "Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczeniowych z klientami", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 491-499, }
Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań)
Anna Dąbrowska
s. 501-511
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 501-511
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501907, author = "Anna Dąbrowska", title = "Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej : (w świetle wyników badań)", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 501-511, }
Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach
Jarosław Jankowski
s. 513-525
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jankowski, Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 513-525
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501910, author = "Jarosław Jankowski", title = "Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 513-525, }
Sponsorowane społeczności internetowe
Joanna Kos
s. 527-538
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos, Sponsorowane społeczności internetowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 527-538
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501913, author = "Joanna Kos", title = "Sponsorowane społeczności internetowe", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 527-538, }
Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej
Dawid Pacha
s. 539-549
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dawid Pacha, Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 539-549
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501915, author = "Dawid Pacha", title = "Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 539-549, }
Funkcjonowanie e-handlu w Polsce
Adam Rudzewicz
s. 551-560
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Funkcjonowanie e-handlu w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 551-560
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501917, author = "Adam Rudzewicz", title = "Funkcjonowanie e-handlu w Polsce", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 551-560, }
Profil konsumenta aukcji internetowych
Agnieszka Rybowska
s. 561-568
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Profil konsumenta aukcji internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 561-568
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501919, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Profil konsumenta aukcji internetowych", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 561-568, }
Marketingowe aspekty Second Life
Magdalena Rzemieniak
s. 569-578
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Marketingowe aspekty Second Life, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 569-578
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501921, author = "Magdalena Rzemieniak", title = "Marketingowe aspekty Second Life", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 569-578, }
Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej
Agnieszka Smalec
s. 579-588
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 579-588
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501922, author = "Agnieszka Smalec", title = "Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 579-588, }
Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku
Grzegorz Szymański
s. 589-597
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 589-597
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501923, author = "Grzegorz Szymański", title = "Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 589-597, }
Internet w handlu żywnością
Maria Śmiechowska
s. 599-609
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Internet w handlu żywnością, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 55, s. 599-609
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501925, author = "Maria Śmiechowska", title = "Internet w handlu żywnością", year = 2010, volume = , number = 55, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 599-609, }