Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 57
Ekonomiczne Problemy Usług
2011, Numer 72
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, , Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72,
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490819, author = "", title = "", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = , }
Wstęp
Izabela Ostrowska
Grażyna Rosa
Andrzej Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490786, author = "Grażyna Rosa, Andrzej Smalec, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7, }
Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne
Felicjan Bylok
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Felicjan Bylok, Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490787, author = "Felicjan Bylok", title = "Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-23, }
Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach
Paweł Chlipała
s. 25-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Chlipała, Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 25-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490788, author = "Paweł Chlipała", title = "Podejście etnograficzne w gromadzeniu wiedzy o konsumentach", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 25-36, }
Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów
Dariusz Dąbrowski
s. 37-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Dąbrowski, Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 37-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490789, author = "Dariusz Dąbrowski", title = "Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 37-50, }
Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni
Hanna Hall
s. 51-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 51-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490790, author = "Hanna Hall", title = "Absolwenci jako podmiot badań marketingowych polskich uczelni", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 51-61, }
Zastosowanie badań marketingowych do analizy zachowań konsumentów
Marta Juszczyk
s. 63-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Juszczyk, Zastosowanie badań marketingowych do analizy zachowań konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 63-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490791, author = "Marta Juszczyk", title = "Zastosowanie badań marketingowych do analizy zachowań konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 63-72, }
Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne
Aleksandra Kaniewska-Sęba
s. 73-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 73-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490792, author = "Aleksandra Kaniewska-Sęba", title = "Wykorzystanie eksperymentu do testowania komunikacji marketingowej : dylematy metodologiczne", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 73-83, }
Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych
Beata Nowotarska-Romaniak
s. 85-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowotarska-Romaniak, Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 85-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490793, author = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Net Promoter Score w badaniach lojalności klientów firm ubezpieczeniowych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 85-93, }
Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych
Adam Sagan
s. 95-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 95-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490794, author = "Adam Sagan", title = "Konsument w układach sieciowych : specyfika podejść badawczych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 95-106, }
Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B
Maciej Schulz
s. 107-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Schulz, Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 107-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490795, author = "Maciej Schulz", title = "Wpływ satysfakcji na lojalność klientów na rynku B2B", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 107-116, }
Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku
Beata Tarczydło
s. 117-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 117-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490796, author = "Beata Tarczydło", title = "Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 117-126, }
Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji
Przemysław Tomczyk
s. 127-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Tomczyk, Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 127-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490797, author = "Przemysław Tomczyk", title = "Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 127-139, }
Marka w ekspansji na rynki zagraniczne
Anetta Barska
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Barska, Marka w ekspansji na rynki zagraniczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490800, author = "Anetta Barska", title = "Marka w ekspansji na rynki zagraniczne", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 143-154, }
Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów
Przemysław Dmowski
Dominika Szemiako
Maria Śmiechowska
s. 155-167
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako, Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 155-167
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490799, author = "Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Dominika Szemiako", title = "Znaczenie marki produktu i jej wpływ na wybór herbaty przez konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 155-167, }
Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki
Katarzyna Dziewanowska
Monika Skorek
s. 169-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 169-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490801, author = "Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 169-179, }
Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback
Grzegorz Gliszczyński
Aneta Szuper
s. 181-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper, Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 181-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490802, author = "Grzegorz Gliszczyński, Aneta Szuper", title = "Ocena programów lojalnościowych na rynku paliw na przykładzie BP Payback", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 181-195, }
Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce
Magdalena Grębosz
s. 197-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 197-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490803, author = "Magdalena Grębosz", title = "Metody pozyskiwania marek lokalnych przez firmy francuskie w Polsce", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 197-207, }
Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych
Miłosz Łuczak
s. 209-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miłosz Łuczak, Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 209-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490804, author = "Miłosz Łuczak", title = "Tworzenie relacji z finalnym nabywcą na rynku dóbr konsumpcyjnych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 209-217, }
Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych
Marcin Łuszczyk
s. 219-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Łuszczyk, Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 219-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490805, author = "Marcin Łuszczyk", title = "Kształtowanie relacji konsument - przedsiębiorstwo - środowisko w okresie przemian cywilizacyjnych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 219-228, }
Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji
Mariola Michałowska
s. 229-239
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Michałowska, Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 229-239
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490806, author = "Mariola Michałowska", title = "Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-239, }
Moc i siła marki w usługach
Grażyna Rosa
s. 241-249
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Moc i siła marki w usługach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 241-249
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490807, author = "Grażyna Rosa", title = "Moc i siła marki w usługach", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 241-249, }
Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010
Łukasz Skowron
s. 251-262
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 251-262
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490808, author = "Łukasz Skowron", title = "Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 251-262, }
Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej
Stanisław Skowron
s. 263-273
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 263-273
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490809, author = "Stanisław Skowron", title = "Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 263-273, }
Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności
Agata Sudolska
s. 275-284
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Sudolska, Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 275-284
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490810, author = "Agata Sudolska", title = "Zarządzanie doświadczeniami klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 275-284, }
Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej
Andrzej Bajdak
s. 287-296
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Bajdak, Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 287-296
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490811, author = "Andrzej Bajdak", title = "Digital Signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 287-296, }
Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych
Mirella Barańska-Fischer
Grzegorz Szymański
s. 297-306
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 297-306
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490812, author = "Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 297-306, }
Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 307-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 307-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490813, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 307-316, }
Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?
Agnieszka Dejnaka
s. 317-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Dejnaka, Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 317-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490814, author = "Agnieszka Dejnaka", title = "Zachowania uczestników wirtualnych społeczności : kreacja czy koegzystencja?", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 317-326, }
Modele marketingowej komunikacji relacyjnej
Anna Drapińska
s. 327-334
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Modele marketingowej komunikacji relacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 327-334
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490816, author = "Anna Drapińska", title = "Modele marketingowej komunikacji relacyjnej", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 327-334, }
Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie
Sabina Kauf
s. 335-348
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Kauf, Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 335-348
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490815, author = "Sabina Kauf", title = "Suwerenny konsument w zdigitalizowanym świecie", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 335-348, }
Wymiana informacji i bariery komunikacyjne w gospodarstwie domowym
Wanda Patrzałek
s. 349-362
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Wymiana informacji i bariery komunikacyjne w gospodarstwie domowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 349-362
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490817, author = "Wanda Patrzałek", title = "Wymiana informacji i bariery komunikacyjne w gospodarstwie domowym", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 349-362, }
Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań
Anna Krajewska-Smardz
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 363-375
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz, Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 363-375
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490818, author = "Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz", title = "Wykorzystanie Internetu w komunikacji uczelni z absolwentami w świetle badań", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 363-375, }
Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności
Katarzyna Nowak
Monika Świątkowska
s. 377-388
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak, Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 377-388
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490821, author = "Monika Świątkowska, Katarzyna Nowak", title = "Wykorzystanie niestandardowych form komunikacji marketingowej na rynku żywności", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 377-388, }
Facebook jako narzędzie WOM marketingu
Jolanta Tkaczyk
s. 389-399
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Tkaczyk, Facebook jako narzędzie WOM marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 389-399
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490820, author = "Jolanta Tkaczyk", title = "Facebook jako narzędzie WOM marketingu", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 389-399, }
Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich
Paweł Waniowski
s. 401-411
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 401-411
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490822, author = "Paweł Waniowski", title = "Komunikacja z klientami w praktyce polskich spółek kolejowych na rynku przewozów pasażerskich", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 401-411, }
Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim
Jacek Wójcik
s. 413-420
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Wójcik, Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 413-420
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490823, author = "Jacek Wójcik", title = "Innowacje w komunikacji marketingowej sklepów na rynku konsumenckim", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 413-420, }
Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego
Joanna Wyrwisz
s. 421-431
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 421-431
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490824, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Współczesne uwarunkowania wykorzystania marketingu szeptanego", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 421-431, }
Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów
Krzysztof Andruszkiewicz
s. 435-442
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Andruszkiewicz, Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 435-442
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490825, author = "Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 435-442, }
Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
s. 443-455
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 443-455
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490826, author = "Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 443-455, }
Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów
Karolina Ertmańska
Sławomir Ertmański
s. 457-469
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański, Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 457-469
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490827, author = "Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański", title = "Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 457-469, }
Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów
Piotr Czajka
Maria Danuta Głowacka
s. 471-479
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka, Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 471-479
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490828, author = "Maria Danuta Głowacka, Piotr Czajka", title = "Determinanty decyzyjne związane z zakupem leków OTC przez młodych konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 471-479, }
Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych
Edyta Gołąb-Andrzejak
s. 481-489
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb-Andrzejak, Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 481-489
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490829, author = "Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 481-489, }
Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych
Maria Grzybek
s. 491-502
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 491-502
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490830, author = "Maria Grzybek", title = "Satysfakcja młodych usługobiorców z oferty i obsługi banków spółdzielczych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 491-502, }
Prospołeczne zachowania młodych konsumentów
Joanna Nogieć
s. 503-515
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Nogieć, Prospołeczne zachowania młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 503-515
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490854, author = "Joanna Nogieć", title = "Prospołeczne zachowania młodych konsumentów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 503-515, }
Młody konsument w świecie emocji
Alina Oczachowska
s. 517-525
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Młody konsument w świecie emocji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 517-525
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490853, author = "Alina Oczachowska", title = "Młody konsument w świecie emocji", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 517-525, }
Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców
Filip Januszewski
Justyna Lewandowska
Agata Olszyńska
s. 527-538
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Olszyńska, Filip Januszewski, Justyna Lewandowska, Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 527-538
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490855, author = "Agata Olszyńska, Filip Januszewski, Justyna Lewandowska", title = "Potencjał social mediów w komunikacji z młodym segmentem odbiorców", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 527-538, }
Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami
Izabela Ostrowska
Wojciech Ostrowski
s. 539-551
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski, Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 539-551
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490856, author = "Izabela Ostrowska, Wojciech Ostrowski", title = "Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 539-551, }
Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań
Aleksandra Perchla-Włosik
s. 553-563
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Perchla-Włosik, Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 553-563
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490859, author = "Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 553-563, }
Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych
Paweł de Pourbaix
s. 565-577
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł de Pourbaix, Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 565-577
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490858, author = "Paweł de Pourbaix", title = "Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 565-577, }
Czynniki wpływające na zachowania nabywcze młodzieży
Grażyna Złotkowska
s. 579-587
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Złotkowska, Czynniki wpływające na zachowania nabywcze młodzieży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 579-587
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490860, author = "Grażyna Złotkowska", title = "Czynniki wpływające na zachowania nabywcze młodzieży", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 579-587, }
Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Monika Szmyt
s. 591-603
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt, Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 591-603
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490861, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt", title = "Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 591-603, }
Zachowania rynkowe seniorów w Polsce
Jacek Stanisław Ławicki
s. 605-612
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Stanisław Ławicki, Zachowania rynkowe seniorów w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 605-612
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490862, author = "Jacek Stanisław Ławicki", title = "Zachowania rynkowe seniorów w Polsce", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 605-612, }
Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsce
Agata Niemczyk
s. 613-626
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 613-626
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490863, author = "Agata Niemczyk", title = "Zmiany w zachowaniach turystycznych segmentu dojrzałych konsumentów w Polsce", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 613-626, }
Turystyka polskich seniorów na tle wybranych krajów Europy Zachodniej
Renata Seweryn
s. 627-641
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Turystyka polskich seniorów na tle wybranych krajów Europy Zachodniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 627-641
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490864, author = "Renata Seweryn", title = "Turystyka polskich seniorów na tle wybranych krajów Europy Zachodniej", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 627-641, }
Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych
Izabela Szlis
s. 643-652
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Szlis, Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 643-652
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490865, author = "Izabela Szlis", title = "Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 643-652, }
Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku
Janusz Śnihur
s. 653-663
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Śnihur, Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku , Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 72, s. 653-663
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{490866, author = "Janusz Śnihur", title = "Senior jako istotny klient - uczestnik współczesnego rynku ", year = 2011, volume = , number = 72, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 653-663, }