Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 59
Ekonomiczne Problemy Usług
2011, Numer 74
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Leszek Gracz
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493821, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz", title = "Wstęp", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7, }
Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych
Marcin Awdziej
s. 11-20
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Awdziej, Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 11-20
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493823, author = "Marcin Awdziej", title = "Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-20, }
Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności
Kazimierz Cyran
s. 21-32
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Cyran, Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 21-32
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493824, author = "Kazimierz Cyran", title = "Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 21-32, }
Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnych
Rafał Czyżycki
Rafał Klóska
s. 33-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Czyżycki, Rafał Klóska, Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 33-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493826, author = "Rafał Czyżycki, Rafał Klóska", title = "Wpływ czynników społeczno-politycznych na działalność Otwartych Funduszy Emerytalnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 33-42, }
Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki
Ewa Dłubakowska-Puzio
Kamil Puzio
s. 43-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 43-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493827, author = "Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Koncepcja wprowadzenia zmian w procesie zarządzania obiektem hotelarskim : możliwości i skutki", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 43-57, }
Marketing przyszłości : wyzwania dla sieci detalicznych
Tomasz Domański
s. 59-69
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Domański, Marketing przyszłości : wyzwania dla sieci detalicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 59-69
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493829, author = "Tomasz Domański", title = "Marketing przyszłości : wyzwania dla sieci detalicznych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 59-69, }
Aktualne tendencje zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie
Joanna Dyczkowska
s. 71-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Aktualne tendencje zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 71-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493830, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Aktualne tendencje zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 71-82, }
Czym jest wizerunek przedsiębiorstwa : próba zdefiniowania
Adam Figiel
s. 83-95
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Figiel, Czym jest wizerunek przedsiębiorstwa : próba zdefiniowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 83-95
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493840, author = "Adam Figiel", title = "Czym jest wizerunek przedsiębiorstwa : próba zdefiniowania", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 83-95, }
Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych
Aleksandra Gromelska
s. 97-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Gromelska, Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 97-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493841, author = "Aleksandra Gromelska", title = "Rola innowacji produktowych we współczesnych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 97-109, }
Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej
Grzegorz Hajduk
s. 111-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Hajduk, Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 111-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493843, author = "Grzegorz Hajduk", title = "Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 111-122, }
Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów
Stanisław Kaczmarczyk
s. 123-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 123-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493844, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 123-133, }
Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty
Wiesław M. Maziarz
s. 135-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław M. Maziarz, Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 135-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493845, author = "Wiesław M. Maziarz", title = "Zachowania marketingowe operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce : wybrane aspekty", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 135-144, }
Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podaży
Stanisław Minta
s. 145-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Minta, Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 145-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493847, author = "Stanisław Minta", title = "Produkcja i dystrybucja żywności ekologicznej w alternatywnych kanałach podaży", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 145-154, }
Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?
Dariusz Oczachowski
s. 155-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 155-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493848, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Marketing w niełasce : jak zapewnić znaczniejszą pozycję marketerów w przedsiębiorstwie usługowym?", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 155-171, }
Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
s. 173-184
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 173-184
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493850, author = "Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Stosowanie public relations w działalności polskich przedsiębiorstw", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 173-184, }
Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce
Joanna Petrykowska
s. 185-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 185-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493851, author = "Joanna Petrykowska", title = "Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 185-193, }
Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej
Mateusz Rak
s. 195-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Rak, Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 195-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493852, author = "Mateusz Rak", title = "Etykieta jako nośnik informacji nie zawsze prawdziwej", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 195-207, }
Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktem
Ireneusz P. Rutkowski
s. 209-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ireneusz P. Rutkowski, Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 209-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493857, author = "Ireneusz P. Rutkowski", title = "Miejsce menedżera produktu w nowoczesnych strukturach organizacyjnych w procesach zarządzania produktem", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 209-222, }
Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa
Robert Sobotnik
s. 223-235
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Sobotnik, Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 223-235
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493856, author = "Robert Sobotnik", title = "Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 223-235, }
Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnych
Maciej Szafrański
s. 237-249
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Szafrański, Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 237-249
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493855, author = "Maciej Szafrański", title = "Zarządzanie jakością w procesie projektowania produktu w projektach strukturalnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 237-249, }
"Business intelligence" w przedsiębiorstwie handlowym
Jacek Bazarnik
s. 253-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Bazarnik, "Business intelligence" w przedsiębiorstwie handlowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 253-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493858, author = "Jacek Bazarnik", title = ""Business intelligence" w przedsiębiorstwie handlowym", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 253-265, }
Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych
Maciej Czaplewski
s. 267-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Czaplewski, Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 267-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493859, author = "Maciej Czaplewski", title = "Rozwój e-commerce w obszarze polskiego rynku ubezpieczeń gospodarczych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 267-277, }
Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej
Małgorzata Gotowska
Anna Jakubczak
s. 279-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak, Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 279-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493860, author = "Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak", title = "Instrumenty promocji w sprzedaży bezpośredniej", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 279-289, }
Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalne
Jarosław Jankowski
s. 291-303
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Jankowski, Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 291-303
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493861, author = "Jarosław Jankowski", title = "Wpływ elementów wizualnych na przekaz werbalny w komunikacji interaktywnej : badania eksperymentalne", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 291-303, }
Rola ontologii w handlu elektronicznym
Agnieszka Konys
Jarosław Wątróbski
s. 305-317
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Konys, Jarosław Wątróbski, Rola ontologii w handlu elektronicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 305-317
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493862, author = "Agnieszka Konys, Jarosław Wątróbski", title = "Rola ontologii w handlu elektronicznym", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 305-317, }
Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentne
Janusz Kornecki
s. 319-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Kornecki, Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 319-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493863, author = "Janusz Kornecki", title = "Nowoczesne narzędzia wspomagające procesy zarządzania wiedzą przez organizacje inteligentne", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 319-331, }
Wykorzystywanie blogów przez przedsiębiorstwa
Joanna Kos
s. 333-344
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos, Wykorzystywanie blogów przez przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 333-344
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493864, author = "Joanna Kos", title = "Wykorzystywanie blogów przez przedsiębiorstwa", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 333-344, }
Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsce
Karol Krajewski
s. 345-357
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karol Krajewski, Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 345-357
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493865, author = "Karol Krajewski", title = "Specyfika zarządzania komunikacją rynkową w przedsiębiorstwach sektora mleczarskiego w Polsce", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 345-357, }
Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0
Agata Krukowska-Miler
s. 359-372
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Krukowska-Miler, Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 359-372
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493866, author = "Agata Krukowska-Miler", title = "Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 359-372, }
"Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa
Piotr Muryjas
Monika Wawer
s. 373-386
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Muryjas, Monika Wawer, "Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 373-386
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493867, author = "Piotr Muryjas, Monika Wawer", title = ""Business intelligence" narzędziem budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 373-386, }
Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise)
Anna Niedzielska
s. 387-399
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 387-399
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493868, author = "Anna Niedzielska", title = "Marketing 3.0 w przedsiębiorstwie jutra : (sustainable enterprise)", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 387-399, }
Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych
Kamila Peszko
s. 401-409
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 401-409
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493869, author = "Kamila Peszko", title = "Sposoby kształtowania wizerunku uczelni na tle zmian komunikacyjnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 401-409, }
"Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online
Dominika Polkowska
s. 411-425
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Polkowska, "Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 411-425
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493870, author = "Dominika Polkowska", title = ""Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 411-425, }
Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu
Aleksandra Radziszewska
s. 427-440
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Radziszewska, Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 427-440
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493871, author = "Aleksandra Radziszewska", title = "Ocena skuteczności działań marketingowych w środowisku Internetu", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 427-440, }
"Employer branding" w polskich przedsiębiorstwach
Dawid Szostek
s. 441-451
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dawid Szostek, "Employer branding" w polskich przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 441-451
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493872, author = "Dawid Szostek", title = ""Employer branding" w polskich przedsiębiorstwach", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 441-451, }
Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych
Monika Szyda
s. 453-469
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Szyda, Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 453-469
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493873, author = "Monika Szyda", title = "Cele marketingowe komercyjnych witryn internetowych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 453-469, }
Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu
Sebastian Wawszczak
Maria Śmiechowska
s. 471-482
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak, Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 471-482
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493874, author = "Maria Śmiechowska, Sebastian Wawszczak", title = "Kolor jako element ukrytej teorii wyrobu", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 471-482, }
Marketing szeptany w usługach profesjonalnych
Agnieszka Widawska-Stanisz
s. 483-495
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Widawska-Stanisz, Marketing szeptany w usługach profesjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 483-495
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493875, author = "Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Marketing szeptany w usługach profesjonalnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 483-495, }
Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych
Joanna Wiechoczek
s. 497-510
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wiechoczek, Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 497-510
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493876, author = "Joanna Wiechoczek", title = "Interaktywne a tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej oferentów wybieralnych produktów systemowych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 497-510, }
Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Krystyna Iwińska-Knop
s. 513-524
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 513-524
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493877, author = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Marketing wewnętrzny : mity i rzeczywistość", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 513-524, }
Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy
Urszula Chrąchol
s. 525-532
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 525-532
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493879, author = "Urszula Chrąchol", title = "Programy lojalnościowe i multipartnerskie z perspektywy konsumenta i firmy", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 525-532, }
Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw
Rafał Mazur
s. 533-543
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Mazur, Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 533-543
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493880, author = "Rafał Mazur", title = "Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 533-543, }
Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 545-556
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 545-556
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493881, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Nowoczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście rozwoju marketingu", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 545-556, }
"Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym
Anetta Pukas
s. 557-568
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, "Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 557-568
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493882, author = "Anetta Pukas", title = ""Call center" jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 557-568, }
Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych
Agnieszka Rybowska
s. 569-579
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 569-579
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493883, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 569-579, }
Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learning
Hanna Bortnowska
Janina Stankiewicz
Patrycja Łychmus
s. 581-593
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus, Hanna Bortnowska, Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learning, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 581-593
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493885, author = "Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus, Hanna Bortnowska", title = "Szanse upowszechniania programów etycznych wśród pracowników bankowych poprzez e-learning", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 581-593, }
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji opartej na wiedzy
Joanna Sudoł-Pusz
s. 595-605
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Sudoł-Pusz, Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 595-605
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493886, author = "Joanna Sudoł-Pusz", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji opartej na wiedzy", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 595-605, }
Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych
Ewa Więcek-Janka
s. 607-619
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Więcek-Janka, Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 607-619
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493914, author = "Ewa Więcek-Janka", title = "Kompetencje jako produkty na rynku pracy w Finlandii i Wielkopolsce na podstawie badań przedsiębiorstw rodzinnych", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 607-619, }
Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora
Maria Janina Broniewska
s. 623-636
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Janina Broniewska, Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 623-636
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493915, author = "Maria Janina Broniewska", title = "Instrumentarium marketingowe organizacji trzeciego sektora", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 623-636, }
Etyka przedsiębiorczości i osobliwości jej rozwoju w Rosji
Aleksander Gugnin
Tatiana Gugnina
s. 637-653
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Gugnin, Tatiana Gugnina, Etyka przedsiębiorczości i osobliwości jej rozwoju w Rosji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 637-653
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493920, author = "Aleksander Gugnin, Tatiana Gugnina", title = "Etyka przedsiębiorczości i osobliwości jej rozwoju w Rosji", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 637-653, }
Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"
Joanna Hernik
s. 655-668
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?", Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 655-668
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493923, author = "Joanna Hernik", title = "Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 655-668, }
Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 669-681
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 669-681
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493926, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Tendencje zmian koncepcji fundraisingu jako efekt ewolucji otoczenia", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 669-681, }
Rola zaufania w gospodarce
Martyna Krysztopik
Adam Rudzewicz
s. 683-692
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz, Rola zaufania w gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 683-692
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493931, author = "Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz", title = "Rola zaufania w gospodarce", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 683-692, }
Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim
Jarosław Linka
s. 693-707
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Linka, Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 693-707
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493933, author = "Jarosław Linka", title = "Szczególna rola zaufania interpersonalnego w działaniach marketingowych na rynku chińskim", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 693-707, }
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) : aktualny stan normalizacji
Małgorzata Lotko
s. 709-719
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lotko, Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) : aktualny stan normalizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 709-719
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493935, author = "Małgorzata Lotko", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) : aktualny stan normalizacji", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 709-719, }
Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego
Izabela Auguściak
Grażyna Rosa
s. 721-732
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Izabela Auguściak, Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 721-732
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493939, author = "Grażyna Rosa, Izabela Auguściak", title = "Aspekt społeczny w działaniach marketingowych organizacji na przykładzie Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 721-732, }
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR
Mariusz Sołtysik
s. 733-742
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Sołtysik, Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 733-742
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493952, author = "Mariusz Sołtysik", title = "Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi CSR", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 733-742, }
Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku
Iwona Wilk
s. 743-757
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 743-757
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493954, author = "Iwona Wilk", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu a proekologiczna działalność przedsiębiorstwa na rynku", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 743-757, }
Wpływ ekologicznych funkcji opakowań na zachowania konsumentów
Lucyna Witek
s. 759-770
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Witek, Wpływ ekologicznych funkcji opakowań na zachowania konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 74, s. 759-770
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493956, author = "Lucyna Witek", title = "Wpływ ekologicznych funkcji opakowań na zachowania konsumentów", year = 2011, volume = , number = 74, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 759-770, }