Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 47
Ekonomiczne Problemy Usług
2010, Numer 54
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501472, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7, }
Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach
Marcin Awdziej
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Awdziej, Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501473, author = "Marcin Awdziej", title = "Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-21, }
Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów
Aleksandra Burgiel
s. 23-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 23-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501474, author = "Aleksandra Burgiel", title = "Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 23-35, }
Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego
Przemysław Dmowski
Michał Wasilewski
s. 37-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Dmowski, Michał Wasilewski, Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 37-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501475, author = "Przemysław Dmowski, Michał Wasilewski", title = "Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 37-46, }
Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Anna Drapińska
s. 47-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 47-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501476, author = "Anna Drapińska", title = "Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 47-56, }
Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Krystyna Iwińska-Knop
s. 57-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Iwińska-Knop, Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 57-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501477, author = "Krystyna Iwińska-Knop, Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 57-66, }
Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych
Mariola Michałowska
s. 67-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Michałowska, Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 67-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501478, author = "Mariola Michałowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 67-77, }
Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowań
Agata Niemczyk
s. 79-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowań , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 79-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501480, author = "Agata Niemczyk", title = "Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego : analiza wybranych obszarów zachowań ", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 79-89, }
Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)
Karolina Orzeł
s. 91-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Orzeł, Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 91-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501481, author = "Karolina Orzeł", title = "Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa : (wyniki badań ankietowych)", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 91-99, }
Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego
Wanda Patrzałek
s. 101-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 101-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501482, author = "Wanda Patrzałek", title = "Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 101-112, }
Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowe
Aleksandra Perchla-Włosik
s. 113-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Perchla-Włosik, Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 113-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501483, author = "Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków : ujęcie socjokulturowe", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 113-122, }
Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów
Grażyna Rosa
s. 123-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 123-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501484, author = "Grażyna Rosa", title = "Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków : miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 123-131, }
Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg
Wiesław Szopiński
s. 133-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 133-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501485, author = "Wiesław Szopiński", title = "Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 133-144, }
Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych
Kamila Czaczyk-Medeksa
Urszula Szulczyńska
s. 145-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa, Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 145-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501486, author = "Urszula Szulczyńska, Kamila Czaczyk-Medeksa", title = "Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych : wyniki badań ankietowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 145-158, }
Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych
Janusz Śnihur
s. 159-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Śnihur, Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 159-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501487, author = "Janusz Śnihur", title = "Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 159-164, }
Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy
Beata Zatwarnicka-Madura
s. 165-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Zatwarnicka-Madura, Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 165-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501488, author = "Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 165-172, }
Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 175-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 175-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501489, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 175-186, }
Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
s. 187-194
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 187-194
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501490, author = "Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 187-194, }
Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 195-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 195-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501491, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 195-204, }
Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce
Agnieszka Kacprzak-Choińska
s. 205-214
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 205-214
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501492, author = "Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 205-214, }
Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców
Jacek Stanisław Ławicki
s. 215-222
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Stanisław Ławicki, Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 215-222
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501495, author = "Jacek Stanisław Ławicki", title = "Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 215-222, }
Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych
Joanna Newerli-Guz
s. 223-229
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 223-229
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501494, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku herbatek ziołowo-owocowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 223-229, }
Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych
Beata Nowotarska-Romaniak
s. 231-237
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowotarska-Romaniak, Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 231-237
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501496, author = "Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczeniowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 231-237, }
Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców
Alina Oczachowska
s. 239-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 239-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501497, author = "Alina Oczachowska", title = "Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 239-248, }
Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych
Izabela Ostrowska
s. 249-262
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 249-262
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501498, author = "Izabela Ostrowska", title = "Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 249-262, }
Proces zakupowy młodych nabywców
Paweł de Pourbaix
s. 263-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł de Pourbaix, Proces zakupowy młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 263-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501499, author = "Paweł de Pourbaix", title = "Proces zakupowy młodych nabywców", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 263-270, }
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów
Karolina Zięba
s. 271-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Zięba, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 271-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501500, author = "Karolina Zięba", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 271-279, }
Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT
Piotr Blicharz
Marcin Gąsior
s. 283-290
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 283-290
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501501, author = "Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 283-290, }
Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów
Urszula Chrąchol
s. 291-297
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 291-297
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501502, author = "Urszula Chrąchol", title = "Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 291-297, }
Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie
Ewa Dłubakowska-Puzio
Kamil Puzio
s. 299-309
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio, Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 299-309
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501503, author = "Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio", title = "Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 299-309, }
Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego
Sławomir Dybka
s. 311-320
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Dybka, Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 311-320
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501504, author = "Sławomir Dybka", title = "Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 311-320, }
Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich
Edyta Gołąb
s. 321-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb, Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 321-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501505, author = "Edyta Gołąb", title = "Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 321-330, }
Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm
Maria Grzybek
s. 331-339
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 331-339
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501506, author = "Maria Grzybek", title = "Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 331-339, }
Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach
Jarosław Linka
s. 341-352
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Linka, Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 341-352
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501507, author = "Jarosław Linka", title = "Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji : opinie polskich menedżerów pracujących w Chinach", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 341-352, }
Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego
Stanisław Pilarski
s. 353-366
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Pilarski, Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 353-366
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501508, author = "Stanisław Pilarski", title = "Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 353-366, }
Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń
Maciej Schulz
s. 367-375
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Schulz, Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 367-375
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501509, author = "Maciej Schulz", title = "Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 367-375, }
Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw
Stanisław Skowron
s. 377-389
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 377-389
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501510, author = "Stanisław Skowron", title = "Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 377-389, }
Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań)
Hanna Bortnowska
Janina Stankiewicz
s. 391-404
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Stankiewicz, Hanna Bortnowska, Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 391-404
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501511, author = "Janina Stankiewicz, Hanna Bortnowska", title = "Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków : (w świetle wyników badań)", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 391-404, }
Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych
Agata Sudolska
s. 405-414
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Sudolska, Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 405-414
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501512, author = "Agata Sudolska", title = "Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 405-414, }
Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe
Joanna Białynicka-Birula
Adam Sagan
s. 417-430
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan, Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 417-430
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501513, author = "Joanna Białynicka-Birula, Adam Sagan", title = "Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta : modelowanie strukturalno-sieciowe", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 417-430, }
Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów
Dariusz Dąbrowski
s. 431-442
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Dąbrowski, Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 431-442
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501514, author = "Dariusz Dąbrowski", title = "Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 431-442, }
Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej
Anna Frankowska
Alicja Głowacka-Rębała
s. 443-454
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała, Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 443-454
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501516, author = "Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 443-454, }
Kryteria analizy społeczności wirtualnych
Leszek Gracz
Marcin Hundert
s. 455-462
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, Marcin Hundert, Kryteria analizy społeczności wirtualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 455-462
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501517, author = "Leszek Gracz, Marcin Hundert", title = "Kryteria analizy społeczności wirtualnych", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 455-462, }
Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni
Hanna Hall
s. 463-472
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 463-472
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501518, author = "Hanna Hall", title = "Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 463-472, }
Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty
Stanisław Kaczmarczyk
s. 473-483
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 473-483
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501519, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 473-483, }
Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek
Piotr Ratajczyk
Dawid Wiener
s. 485-493
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener, Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 485-493
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501520, author = "Piotr Ratajczyk, Dawid Wiener", title = "Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 485-493, }
Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów
Łukasz Skowron
s. 495-505
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, , 54, s. 495-505
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501521, author = "Łukasz Skowron", title = "Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów", year = 2010, volume = , number = 54, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 495-505, }