Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 45
Ekonomiczne Problemy Usług
2011, Numer 75
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493960, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 7, }
Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa
Jan Adamczyk
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Adamczyk, Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493962, author = "Jan Adamczyk", title = "Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 11-21, }
Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim
Wojciech Drożdż
s. 23-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Drożdż, Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 23-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493964, author = "Wojciech Drożdż", title = "Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 23-33, }
Identyfikacja wyróżników tożsamości miast podlaskich : koncepcja badań
Ewa Glińska
s. 35-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Glińska, Identyfikacja wyróżników tożsamości miast podlaskich : koncepcja badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 35-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493969, author = "Ewa Glińska", title = "Identyfikacja wyróżników tożsamości miast podlaskich : koncepcja badań", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 35-47, }
Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej
Piotr Gryszel
Elżbieta Nawrocka
s. 49-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka, Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 49-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493971, author = "Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka", title = "Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 49-59, }
Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku
Urszula Kobylińska
s. 61-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kobylińska, Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 61-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493973, author = "Urszula Kobylińska", title = "Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 61-71, }
Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska
Mariola Łuczak
s. 73-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 73-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493977, author = "Mariola Łuczak", title = "Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 73-87, }
Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim
Beata Meyer
s. 89-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Meyer, Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 89-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493981, author = "Beata Meyer", title = "Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 89-102, }
Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych
Katarzyna Orfin
s. 103-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 103-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493984, author = "Katarzyna Orfin", title = "Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 103-114, }
Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur
Stanisław Pilarski
s. 115-129
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Pilarski, Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 115-129
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493987, author = "Stanisław Pilarski", title = "Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 115-129, }
Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej
Daria E. Jaremen
Andrzej Rapacz
s. 131-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Rapacz, Daria E. Jaremen, Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 131-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493991, author = "Andrzej Rapacz, Daria E. Jaremen", title = "Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 131-141, }
Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby
Andrzej Raszkowski
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493994, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 143-154, }
Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc
Mirosław Zalech
s. 155-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 155-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494019, author = "Mirosław Zalech", title = "Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 155-166, }
Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego
Mirella Barańska-Fischer
Grzegorz Szymański
s. 169-181
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 169-181
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494020, author = "Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 169-181, }
Przywództwo jako czynnik wzmacniający konkurencyjność klastra
Bogusław Bembenek
s. 183-199
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Przywództwo jako czynnik wzmacniający konkurencyjność klastra, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 183-199
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494023, author = "Bogusław Bembenek", title = "Przywództwo jako czynnik wzmacniający konkurencyjność klastra", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 183-199, }
Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym
Piotr Blicharz
s. 201-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 201-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494025, author = "Piotr Blicharz", title = "Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 201-212, }
Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu
Anna Lis
s. 213-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Lis, Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 213-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494028, author = "Anna Lis", title = "Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 213-227, }
Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta konkurencyjności regionu
Magdalena Majchrzak
s. 229-242
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Majchrzak, Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta konkurencyjności regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 229-242
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494030, author = "Magdalena Majchrzak", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta konkurencyjności regionu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 229-242, }
Samorząd regionu i jego partnerzy : typologia relacji w marketingu regionu
Wawrzyniec Rudolf
s. 243-255
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wawrzyniec Rudolf, Samorząd regionu i jego partnerzy : typologia relacji w marketingu regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 243-255
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494031, author = "Wawrzyniec Rudolf", title = "Samorząd regionu i jego partnerzy : typologia relacji w marketingu regionu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 243-255, }
Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach
Magdalena Fortuna
Łukasz Szałata
Jerzy Zwoździak
s. 257-268
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Jerzy Zwoździak, Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 257-268
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494035, author = "Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Jerzy Zwoździak", title = "Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 257-268, }
Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystyczny
Daniel Szostak
s. 269-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystyczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 269-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494038, author = "Daniel Szostak", title = "Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystyczny", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 269-277, }
Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu
Marzena Wanagos
s. 279-291
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 279-291
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494041, author = "Marzena Wanagos", title = "Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 279-291, }
Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Jacek Chotkowski
Małgorzata Czerwińska
s. 295-309
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska, Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 295-309
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494043, author = "Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska", title = "Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 295-309, }
Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiego
Marek Grzybowski
s. 311-322
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 311-322
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494046, author = "Marek Grzybowski", title = "Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 311-322, }
Znaczenie marketingu w kreowaniu rozwoju regionu lubuskiego
Brygida Beata Cupiał
Wiesław Hładkiewicz
s. 323-336
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Hładkiewicz, Brygida Beata Cupiał, Znaczenie marketingu w kreowaniu rozwoju regionu lubuskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 323-336
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494052, author = "Wiesław Hładkiewicz, Brygida Beata Cupiał", title = "Znaczenie marketingu w kreowaniu rozwoju regionu lubuskiego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 323-336, }
Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu
Ewa Kasperska
s. 337-351
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kasperska, Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 337-351
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494060, author = "Ewa Kasperska", title = "Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 337-351, }
Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej
Dariusz Kuczyński
Tomasz Taraszkiewicz
s. 353-366
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz, Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 353-366
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494063, author = "Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 353-366, }
Subprodukt rekreacyjno-sportowy w marketingu miejsc
Katarzyna Łazorko
s. 367-380
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Łazorko, Subprodukt rekreacyjno-sportowy w marketingu miejsc, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 367-380
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494066, author = "Katarzyna Łazorko", title = "Subprodukt rekreacyjno-sportowy w marketingu miejsc", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 367-380, }
Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego
Sylwester Makarski
s. 381-391
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwester Makarski, Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 381-391
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494068, author = "Sylwester Makarski", title = "Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 381-391, }
Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy
Agnieszka Niezgoda
s. 393-406
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 393-406
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494070, author = "Agnieszka Niezgoda", title = "Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 393-406, }
Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą
Katarzyna Rupik
s. 407-423
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Rupik, Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 407-423
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494072, author = "Katarzyna Rupik", title = "Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 407-423, }
Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji
Andrzej Szromnik
s. 425-435
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 425-435
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494074, author = "Andrzej Szromnik", title = "Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 425-435, }
"Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Krzysztof Jerzy Barczyk
s. 439-448
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Jerzy Barczyk, "Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 439-448
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494078, author = "Krzysztof Jerzy Barczyk", title = ""Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 439-448, }
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast
Marcin Gębarowski
s. 449-460
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 449-460
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494080, author = "Marcin Gębarowski", title = "Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 449-460, }
Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne
Marta Kawa
s. 461-472
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Kawa, Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 461-472
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494083, author = "Marta Kawa", title = "Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 461-472, }
Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe
Jarosław Kowalski
s. 473-488
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 473-488
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494154, author = "Jarosław Kowalski", title = "Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 473-488, }
Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach
Agnieszka Smalec
s. 489-502
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 489-502
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494156, author = "Agnieszka Smalec", title = "Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 489-502, }
Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego
Jacek Witkowski
s. 503-515
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Witkowski, Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 503-515
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494157, author = "Jacek Witkowski", title = "Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 503-515, }
Rola e-administracji w gospodarce opartej na wiedzy
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka
s. 519-527
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Rola e-administracji w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 519-527
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494160, author = "Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "Rola e-administracji w gospodarce opartej na wiedzy", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 519-527, }
Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Management
Krzysztof Krukowski
s. 529-539
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Krukowski, Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Management, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 529-539
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494162, author = "Krzysztof Krukowski", title = "Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Management", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 529-539, }
Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych
Wiesława Kuźniar
s. 541-552
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 541-552
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494165, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 541-552, }
Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina
Magdalena Rzemieniak
Monika Wawer
s. 553-567
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 553-567
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494167, author = "Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 553-567, }
Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych
Magdalena Dołhasz
s. 571-586
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 571-586
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494175, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 571-586, }
Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu
Paweł Kocoń
Renata Maćkowska
s. 587-596
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska, Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 587-596
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494177, author = "Paweł Kocoń, Renata Maćkowska", title = "Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 587-596, }
Wizerunek nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji politycznej
Marek Sempach
s. 597-609
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Sempach, Wizerunek nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji politycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 597-609
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494180, author = "Marek Sempach", title = "Wizerunek nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji politycznej", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 597-609, }