Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Ekonomiczne Problemy Usług
ISSN
1896-382X
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 85
Ekonomiczne Problemy Usług
2009, Numer 42
Dostępne tomy
2009, Numer 34
2009, Numer 35, cz. 2
2009, Numer 37
2009, Numer 38
2009, Numer 39
2009, Numer 41
2009, Numer 42
2009, Numer 43
2009, Numer 44, cz. 2
2009, Numer 45
2009, Numer 46
2010, Numer 47
2010, Numer 48
2010, Numer 49
2010, Numer 50
2010, Numer 51
2010, Numer 52
2010, Numer 53
2010, Numer 54
2010, Numer 55
2010, Numer 56
2010, Numer 57
2010, Numer 58
2010, Numer 59
2010, Numer 60
2010, Numer 61
2011, Numer 62
2011, Numer 63
2011, Numer 64
2011, Numer 65
2011, Numer 66
2011, Numer 67
2011, Numer 68
2011, Numer 69
2011, Numer 70
2011, Numer 71
2011, Numer 72
2011, Numer 73
2011, Numer 74
2011, Numer 75
2011, Numer 76
2011, Numer 77
2011, Numer 78
2011, Numer 79
2011, Numer 80
2011, Numer 81
2012, Numer 82
2012, Numer 83
2012, Numer 84
2012, Numer 85
2012, Numer 86
2012, Numer 87
2012, Numer 88
2012, Numer 89
2012, Numer 90
2012, Numer 91
2012, Numer 92
2012, Numer 93
2012, Numer 94
2012, Numer 95
2012, Numer 96
2012, Numer 97
2012, Numer 98
2012, Numer 99
2012, Numer 100
2012, Numer 101
2013, Numer 102
2013, Numer 103
2013, Numer 104
2013, Numer 105
2013, Numer 106
2013, Numer 107
2013, Numer 108
2013, Numer 109
2014, Numer 110
2014, Numer 111
2014, Numer 112
2014, Numer 113
2014, Numer 114
2014, Numer 115
2015, Numer 116
2015, Numer 117
2015, Numer 118
2015, Numer 119
2015, Numer 120
2015, Numer 121
2016, Numer 122
2016, Numer 123
2016, Numer 124
2016, Numer 125
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 9
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 9
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493510, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 9, }
Istota i cele polityki informacyjnej spółek notowanych na NewConnect
Robert Bęben
s. 13-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Bęben, Istota i cele polityki informacyjnej spółek notowanych na NewConnect, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 13-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493511, author = "Robert Bęben", title = "Istota i cele polityki informacyjnej spółek notowanych na NewConnect", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 13-19, }
Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 20-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 20-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493512, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 20-28, }
Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowych
Beata Grochowiak
Maria Danuta Głowacka
s. 29-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Danuta Głowacka, Beata Grochowiak, Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 29-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493514, author = "Maria Danuta Głowacka, Beata Grochowiak", title = "Problemy motywowania personelu pielęgniarskiego na podstawie badań ankietowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 29-36, }
Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań
Grzegorz Hajduk
s. 37-45
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Hajduk, Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 37-45
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493515, author = "Grzegorz Hajduk", title = "Skuteczność wybranych form komunikacji marketingowej w determinowaniu decyzji nabywczych : wyniki badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 37-45, }
Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomej
Marcin Hundert
s. 46-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Hundert, Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 46-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493521, author = "Marcin Hundert", title = "Wykorzystanie metody conjoint do badania preferencji konsumentów telefonii ruchomej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 46-54, }
Psychologiczne i socjologiczne problemy komunikacji
Zdzisław Jordanek
s. 55-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zdzisław Jordanek, Psychologiczne i socjologiczne problemy komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 55-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493517, author = "Zdzisław Jordanek", title = "Psychologiczne i socjologiczne problemy komunikacji", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 55-59, }
Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie
Marcin Komor
s. 60-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Komor, Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 60-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493518, author = "Marcin Komor", title = "Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 60-68, }
Specyfika komunikacji marketingowej w organizacjach sieciowych
Stefan Lachiewicz
s. 69-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stefan Lachiewicz, Specyfika komunikacji marketingowej w organizacjach sieciowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 69-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493520, author = "Stefan Lachiewicz", title = "Specyfika komunikacji marketingowej w organizacjach sieciowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 69-77, }
Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing
Ryszard Ratajski
s. 78-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ryszard Ratajski, Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 78-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493522, author = "Ryszard Ratajski", title = "Praktyczne przykłady wpływu różnic kulturowych na marketing", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 78-88, }
Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym
Grażyna Rosa
s. 89-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 89-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493523, author = "Grażyna Rosa", title = "Różnice kulturowe jako determinanta komunikacji w biznesie międzynarodowym", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 89-96, }
Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej
Tomasz Sondej
s. 97-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 97-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493524, author = "Tomasz Sondej", title = "Regulacja reklamy telewizyjnej w świetle przepisów prawa Unii Europejskiej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 97-102, }
Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce
Monika Świątkowska
s. 103-111
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Świątkowska, Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 103-111
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493525, author = "Monika Świątkowska", title = "Znaczenie reklamy społecznej i ogólnej na rynku żywności w Polsce", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 103-111, }
Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych
Beata Zatwarnicka-Madura
s. 112-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Zatwarnicka-Madura, Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 112-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493526, author = "Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 112-117, }
Znaczenie marketingu relacyjnego w komunikacji lekarz-pacjent
Monika Dobska
s. 121-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Dobska, Znaczenie marketingu relacyjnego w komunikacji lekarz-pacjent, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 121-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493527, author = "Monika Dobska", title = "Znaczenie marketingu relacyjnego w komunikacji lekarz-pacjent", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 121-131, }
Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej
Ewa Flejterska
s. 132-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Flejterska, Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 132-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493528, author = "Ewa Flejterska", title = "Wrażliwość i emocje : wykorzystanie psychologii w komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 132-139, }
Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych
Grzegorz Godlewski
Katarzyna Witkowska
Mirosław Zalech
s. 140-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Katarzyna Witkowska, Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 140-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493529, author = "Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Katarzyna Witkowska", title = "Narzędzia komunikacji marketingowej wybranych przedsiębiorstw turystycznych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 140-147, }
Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej
Hanna Górska-Warsewicz
s. 148-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Górska-Warsewicz, Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 148-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493530, author = "Hanna Górska-Warsewicz", title = "Rozszerzenie marki produktu żywnościowego w aspekcie zintegrowanej komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 148-155, }
Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywności
Karol Krajewski
s. 156-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karol Krajewski, Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 156-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493531, author = "Karol Krajewski", title = "Znaczenie dystrybucji w zintegrowanej komunikacji rynkowej na rynku żywności", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 156-163, }
Satysfakcja klienta jako podstawa budowy jego kapitału
Bożenna Kromer
s. 164-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożenna Kromer, Satysfakcja klienta jako podstawa budowy jego kapitału, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 164-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493533, author = "Bożenna Kromer", title = "Satysfakcja klienta jako podstawa budowy jego kapitału", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 164-170, }
Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej
Alina Oczachowska
s. 171-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 171-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493535, author = "Alina Oczachowska", title = "Sprzedaż osobista w systemie komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 171-177, }
Istota komunikacji międzyludzkiej w sektorze usług medycznych
Jolanta Rab-Przybyłowicz
Aleksandra Sibilska
s. 178-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska, Istota komunikacji międzyludzkiej w sektorze usług medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 178-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493536, author = "Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska", title = "Istota komunikacji międzyludzkiej w sektorze usług medycznych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 178-186, }
Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej
Daniel Szostak
s. 187-195
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 187-195
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493537, author = "Daniel Szostak", title = "Nowoczesna sprzedaż usług hotelarskich jako efekt synergii działań promocyjnych i dystrybucyjnych w przestrzeni telekomunikacyjnej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 187-195, }
Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań
Ewa Więcek-Janka
s. 196-204
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Więcek-Janka, Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 196-204
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493538, author = "Ewa Więcek-Janka", title = "Psychologiczne aspekty komunikacji rodziny i przedsiębiorstwa w firmach rodzinnych w świetle przeprowadzonych badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 196-204, }
Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym
Leonid Worobjow
s. 205-209
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leonid Worobjow, Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 205-209
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493539, author = "Leonid Worobjow", title = "Rozważania nad komunikacją marketingową w marketingu zewnętrznym i wewnętrznym", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 205-209, }
Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej
Monika Zajkowska
s. 210-216
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 210-216
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493540, author = "Monika Zajkowska", title = "Komunikacja wewnętrzna jako element systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 210-216, }
Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych
Grażyna Złotkowska
s. 217-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Złotkowska, Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 217-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493541, author = "Grażyna Złotkowska", title = "Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 217-221, }
Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Ireneusz Żuchowski
s. 222-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ireneusz Żuchowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 222-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493542, author = "Ireneusz Żuchowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 222-227, }
Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości
Anetta Barska
Janusz Śnihur
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493546, author = "Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Istota marki jako elementu przewagi konkurencyjnej i zachowania tożsamości", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 231-240, }
Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej
Jarosław Kowalski
s. 241-249
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Kowalski, Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 241-249
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493636, author = "Jarosław Kowalski", title = "Elementy wsparcia marki w komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 241-249, }
Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu
Jan Mikołajczyk
Tomasz Wanat
s. 250-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 250-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493545, author = "Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 250-258, }
Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw
Joanna Newerli-Guz
s. 259-265
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 259-265
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493547, author = "Joanna Newerli-Guz", title = "Marka własna produktów żywnościowych na przykładzie przypraw", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 259-265, }
Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych
Kamila Peszko
s. 266-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 266-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493638, author = "Kamila Peszko", title = "Znaczenie systemu identyfikacji wizualnej w odniesieniu do organizacji konferencji naukowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 266-270, }
Produkt jako nośnik wartości
Piotr Ratajczyk
s. 271-278
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Ratajczyk, Produkt jako nośnik wartości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 271-278
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493549, author = "Piotr Ratajczyk", title = "Produkt jako nośnik wartości", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 271-278, }
Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa
Karolina Bunk
Radosław Szulc
s. 279-286
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Szulc, Karolina Bunk, Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 279-286
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493552, author = "Radosław Szulc, Karolina Bunk", title = "Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 279-286, }
Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań
Anna Drapińska
Edyta Gołąb
s. 289-295
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drapińska, Edyta Gołąb, Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 289-295
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493551, author = "Anna Drapińska, Edyta Gołąb", title = "Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 289-295, }
Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań
Katarzyna Dziewanowska
s. 296-301
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 296-301
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493544, author = "Katarzyna Dziewanowska", title = "Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 296-301, }
Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowych
Adam Figiel
s. 302-308
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Figiel, Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 302-308
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493556, author = "Adam Figiel", title = "Oddziaływanie reklamy korporacyjnej na konsumencką wiedzę o markach produktowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 302-308, }
Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań
Maria Grzybek
s. 309-314
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Grzybek, Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 309-314
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493554, author = "Maria Grzybek", title = "Programy lojalnościowe w placówkach medycznych w świetle badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 309-314, }
Konsument i komunikacja marketingowa
Aneta Kisiel
s. 315-321
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Kisiel, Konsument i komunikacja marketingowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 315-321
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493555, author = "Aneta Kisiel", title = "Konsument i komunikacja marketingowa", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 315-321, }
Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcami
Jolanta Kondratowicz-Pozorska
s. 322-329
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 322-329
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493557, author = "Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Analiza form komunikacji marketingowej polskich gospodarstw ekologicznych z odbiorcami", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 322-329, }
Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań
Mariola Michałowska
s. 330-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Michałowska, Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 330-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493558, author = "Mariola Michałowska", title = "Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 330-338, }
Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?
Robert Nowacki
s. 339-348
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 339-348
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493559, author = "Robert Nowacki", title = "Reklama : wiarygodne źródło informacji czy narzędzie manipulacji?", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 339-348, }
Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"
Izabela Ostrowska
s. 349-359
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 349-359
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493560, author = "Izabela Ostrowska", title = "Uwarunkowania podejmowania decyzji nabywczych przez osoby z segmentu "młodych dorosłych"", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 349-359, }
Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży
Magdalena Stefańska
s. 360-368
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Stefańska, Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 360-368
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493561, author = "Magdalena Stefańska", title = "Postawy konsumentów wobec wybranych środków aktywizacji sprzedaży", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 360-368, }
Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w świetle badań ankietowych
Monika Kulon
Urszula Szulczyńska
s. 369-378
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Monika Kulon, Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w świetle badań ankietowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 369-378
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493562, author = "Urszula Szulczyńska, Monika Kulon", title = "Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w świetle badań ankietowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 369-378, }
Zmiany zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych
Lucyna Witek
s. 379-385
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Witek, Zmiany zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 379-385
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493635, author = "Lucyna Witek", title = "Zmiany zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 379-385, }
Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów
Piotr Zawadzki
s. 386-395
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 386-395
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493564, author = "Piotr Zawadzki", title = "Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 386-395, }
Psychologia procesu sprzedaży
Karolina Zięba
s. 396-404
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Zięba, Psychologia procesu sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 396-404
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493566, author = "Karolina Zięba", title = "Psychologia procesu sprzedaży", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 396-404, }
"Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje
Monika Březinová
Joanna Hernik
s. 407-416
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Březinová, Joanna Hernik, "Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 407-416
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493567, author = "Monika Březinová, Joanna Hernik", title = ""Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 407-416, }
Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów
Urszula Chrąchol
s. 417-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 417-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493568, author = "Urszula Chrąchol", title = "Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 417-421, }
Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Magdalena Dołhasz
s. 422-428
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 422-428
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493569, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Reklama ambientowa : nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 422-428, }
Event marketing jako forma komunikacji marketingowej
Anna Kalinowska-Żeleźnik
s. 429-436
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Event marketing jako forma komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 429-436
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493570, author = "Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Event marketing jako forma komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 429-436, }
Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowych
Joanna Kos
s. 437-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos, Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 437-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493565, author = "Joanna Kos", title = "Nowoczesne narzędzia w komunikacji marketingowej : potencjał społeczności internetowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 437-446, }
Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie
Michał Makowski
s. 447-454
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Michał Makowski, Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 447-454
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493571, author = "Michał Makowski", title = "Kreatywne wykorzystanie komunikatu niewerbalnego w reklamie", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 447-454, }
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem
Jacek Michalak
Zbigniew Warzocha
s. 455-462
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 455-462
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493572, author = "Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 455-462, }
Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego
Jacek Mirecki
s. 463-467
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Mirecki, Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 463-467
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493573, author = "Jacek Mirecki", title = "Bluetooth marketing jako forma marketingu mobilnego", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 463-467, }
Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem
Katarzyna Gajek
Mieczysław Morawski
s. 468-476
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek, Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 468-476
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493574, author = "Mieczysław Morawski, Katarzyna Gajek", title = "Nowoczesne formy komunikacji hotelu z klientem", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 468-476, }
Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta
Agnieszka Rybowska
s. 477-481
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rybowska, Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 477-481
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493575, author = "Agnieszka Rybowska", title = "Wpływ marketingu szeptanego na proces decyzyjny konsumenta", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 477-481, }
Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa
Zygmunt Waśkowski
s. 482-489
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 482-489
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493576, author = "Zygmunt Waśkowski", title = "Wykorzystanie "ambush marketingu" w promocji przedsiębiorstwa", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 482-489, }
Sprawozdawczość biznesowa jako narzędzie komunikacji z inwestorami
Sylwia Wrona
s. 490-499
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Wrona, Sprawozdawczość biznesowa jako narzędzie komunikacji z inwestorami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 490-499
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493577, author = "Sylwia Wrona", title = "Sprawozdawczość biznesowa jako narzędzie komunikacji z inwestorami", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 490-499, }
Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka
s. 503-509
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 503-509
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493597, author = "Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "Rola informacji w internetowej komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 503-509, }
Marketing on-line w e-biznesie
Anna Drab-Kurowska
s. 510-516
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drab-Kurowska, Marketing on-line w e-biznesie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 510-516
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493599, author = "Anna Drab-Kurowska", title = "Marketing on-line w e-biznesie", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 510-516, }
Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi
Marcin Gębarowski
s. 517-522
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 517-522
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493600, author = "Marcin Gębarowski", title = "Znaczenie Internetu w procesie komunikowania się organizatorów targów ze zwiedzającymi", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 517-522, }
Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej
Leszek Gracz
s. 523-529
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 523-529
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493601, author = "Leszek Gracz", title = "Możliwości wykorzystania zjawiska społeczności internetowych (Web 2.0) w komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 523-529, }
Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw
Agnieszka Kacprzak-Choińska
s. 530-538
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 530-538
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493603, author = "Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 530-538, }
Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań
Andrzej Kowalkowski
s. 539-547
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Kowalkowski, Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 539-547
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493604, author = "Andrzej Kowalkowski", title = "Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 539-547, }
Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
s. 548-558
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 548-558
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493605, author = "Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 548-558, }
Wykorzystanie informacji on-line w zarządzaniu marketingowym
Eugeniusz Michalski
s. 559-566
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eugeniusz Michalski, Wykorzystanie informacji on-line w zarządzaniu marketingowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 559-566
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493607, author = "Eugeniusz Michalski", title = "Wykorzystanie informacji on-line w zarządzaniu marketingowym", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 559-566, }
Internet jako nowoczesne medium na współczesnym rynku turystycznym
Agata Niemczyk
s. 567-573
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Internet jako nowoczesne medium na współczesnym rynku turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 567-573
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493608, author = "Agata Niemczyk", title = "Internet jako nowoczesne medium na współczesnym rynku turystycznym", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 567-573, }
Działania marketingowe w serwisach społecznościowych
Dawid Pacha
Jacek Wójcik
s. 574-582
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dawid Pacha, Jacek Wójcik, Działania marketingowe w serwisach społecznościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 574-582
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493610, author = "Dawid Pacha, Jacek Wójcik", title = "Działania marketingowe w serwisach społecznościowych", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 574-582, }
Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej
Aleksandra Radziszewska
s. 583-588
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Radziszewska, Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 583-588
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493611, author = "Aleksandra Radziszewska", title = "Społeczności wirtualne : perspektywy dla rozwoju komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 583-588, }
Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży
Izabela Michalska-Dudek
Andrzej Rapacz
s. 589-595
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Rapacz, Izabela Michalska-Dudek, Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 589-595
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493622, author = "Andrzej Rapacz, Izabela Michalska-Dudek", title = "Banner, mailing, newsletter jako narzędzia reklamy internetowej wykorzystywane przez biura podróży", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 589-595, }
Aplikacje nowoczesnej komunikacji
Mirella Barańska-Fischer
Grzegorz Szymański
s. 596-604
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer, Aplikacje nowoczesnej komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 596-604
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493620, author = "Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-Fischer", title = "Aplikacje nowoczesnej komunikacji", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 596-604, }
Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu
Anna Tarabasz
s. 605-611
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Tarabasz, Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 605-611
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493621, author = "Anna Tarabasz", title = "Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 605-611, }
Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badań
Beata Filipiak
s. 615-623
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Filipiak, Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 615-623
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493624, author = "Beata Filipiak", title = "Informacja jako podstawa komunikacji między organami samorządowymi w świetle badań", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 615-623, }
Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study
Marek Grzybowski
s. 624-631
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 624-631
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493625, author = "Marek Grzybowski", title = "Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 624-631, }
Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej
Anna Kalinowska-Żeleźnik
Marta Sidorkiewicz
s. 632-638
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz, Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 632-638
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493626, author = "Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz", title = "Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 632-638, }
Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police)
Magdalena Kogut-Jaworska
Aneta Soprych
s. 639-647
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kogut-Jaworska, Aneta Soprych, Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 639-647
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493627, author = "Magdalena Kogut-Jaworska, Aneta Soprych", title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego : (na przykładzie gminy Police)", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 639-647, }
Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)
Wiesława Kuźniar
s. 648-655
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 648-655
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493628, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 648-655, }
System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego
Mariola Łuczak
s. 656-665
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Łuczak, System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 656-665
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493629, author = "Mariola Łuczak", title = "System identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 656-665, }
System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym
Andrzej Raszkowski
s. 666-672
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 666-672
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493630, author = "Andrzej Raszkowski", title = "System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 666-672, }
Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina
Agnieszka Smalec
Piotr Wachowicz
s. 673-682
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 673-682
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493631, author = "Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 673-682, }
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg
Wiesław Szopiński
s. 683-691
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 683-691
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493632, author = "Wiesław Szopiński", title = "Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 683-691, }
Reklama w komunikacji marketingowej gmin
Joanna Wiażewicz
s. 692-700
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wiażewicz, Reklama w komunikacji marketingowej gmin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009, , 42, s. 692-700
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{493633, author = "Joanna Wiażewicz", title = "Reklama w komunikacji marketingowej gmin", year = 2009, volume = , number = 42, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 692-700, }