Kamienna konsola z popiersiem Mojżesza z kościoła św. Jana w Toruniu
|
Wiesław Domasłowski
| s. 3-15
|
|
|
Ochrona zabytków i historia sztuki w Słowenii po roku 1945
|
Marijan Zadnikar
| s. 16-29
|
|
|
Badania technologiczne polichromii konsoli z popiersiem Mojżesza z kościoła św. Jana w Toruniu
|
Zbigniew Brochwicz
| s. 30-32
|
|
|
Malowidła sklepienne w kościele pokatedralnym w Chełmży, pow. Toruń, woj. bydgoskie
|
Marian Arszyński
| s. 32-38
|
|
|
O dwóch konserwacjach piętnastowiecznego obrazu "Ogród Mistyczny" z Gościeszyna
|
Ewa Wolska
| s. 39-44
|
|
|
Przeniesienie malowidła ściennego z kamienicy przy ul. Kanoniczej 23 w Krakowie na ruchome podobrazie
|
Małgorzata Schuster-Gawłowska
| s. 44-49
|
|
|
Zastosowanie parkietu drewniano-metalowego przy konserwacji obrazu sztalugowego na desce "Sacra Conversazione" z Racławic koło Miechowa
|
Danuta Budziłło-Skowron
| s. 49-54
|
|
|
O niektórych problemach konserwacji tkanin zabytkowych
|
Daniel Tworek
| s. 54-56
|
|
|
Sprawozdanie Zarządu Muzeów i Ochrony Zabytków z prac konserwatorskich prowadzonych w Polsce w 1962 roku
|
Marian Paździor
| s. 57-60
|
|
|
Wiślica, zabezpieczenie i ekspozycja wykopalisk
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 60-61
|
|
|
Jeżów, dwór renesansowy
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 61-63
|
|
|
Lipowiec, ruiny zamku
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 61
|
|
|
Dziekanowice, malowidła ścienne
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 63-65
|
|
|
Tarnów, renesansowe domy podcieniowe Rynek nr 13, 14
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 63
|
|
|
Wiślica, freski ruskie z początku XV w.
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 65-66
|
|
|
Czchów, malowidła ścienne
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 65
|
|
|
Podole, malowidła ścienne
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 66-67
|
|
|
Bielany pod Krakowem, obrazy z kaplicy św. Romualda
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 67-68
|
|
|
Grywałd, tryptyk św. Marcina
|
Maria Dayczak-Domanasiewiczowa
| s. 67
|
|
|
Od Redakcji.
|
| s. 69
|
|
|
Przegląd zagranicznych czasopism konserwatorskich
|
Marcin Arszyński
Janusz Lehmann
Zofia Medwecka
| s. 69-75
|
|
|